måndag 20 december 2010

Det händer inte så mycket

på pysselfronten här just nu. Jag har i stället tagit tag i att sortera mina stämplar. Har dom i pärmar. Jag har haft dom sorterade efter tillverkare. Men det fungerar dåligt för mig. Istället så ska jag nu sortera dom efter motiv. Tjejer för sig, journaling för sig osv. Tror att detta kommer att fungera bättre för mig.
Det är lite jobb med det här. Men det är roligt att sortera och få ordning på sakerna med.
Jag har köpt mig en söt liten pärm till mina Spellbinders.( Den är lila Gertrud) Köpte den här
En bra affär som har väldigt stort sortiment av förvaring. Bra service och snabba leveranser, är också ett plus.

Jag har i alla fall gjort ett litet kort som jag inte visat här.




Tagset på framsidan håller ihop kortet. En beskrivning till hur man gör kan du hitta här

Jag har en vinst att redovisa för er med. Fick ett fint paket med mycket användbara saker av Lene i förra veckan. Tack vännen.




Det har kommit en hel del snö i helgen med. Idag kör dom med en stor maskin inom området och forslar bort snö. Det är stora högar överallt nu. En riktigt vinter i år på gott och ont.
Ha en bra vecka. Jag återkommer längre fram i veckan och redovisar vem som får min lilla julklapp.
Stressa nu inte ihjäl er. Jag har knappast gjort något inför denna jul. Det blir jul ändå och dagarna går fort över. Tjingeling!
Free Image Hosting

9 kommentarer:

lk46 sa...

Hej Lena kära vän!
Så underbart ett kort, som alltid i läckra färger och med snygga detaljer!
Ska titta in där du köpt förvaring, jag har ett album till mina spellbinders, men det fungerar så där!
Ha det gott vännen och var rädd om dig!
kram lene

Annelie sa...

Åh vilket fint kort, helt underbart!!
Jag gillar verkligen den där vikningen...

Vilken bra vinst du fick, Grattis! De där stämplarna har jag precis köpt, ska bli kul att se vad du ska göra med dem :)

Skulle behöva nån bättre förvaring till mina stämplar, jag har dem också i pärm, tycker det funkar sisådär...
Kanske finns även det på sidan du tipsade om, får kolla sen.

Din stjärna tickar sakta men säkert på, jag har röstat varje dag, och ibland tycker jag inte att jag har sett de bidragen som vinner förut, så vad som helst kan tydligen hända ;-) Håller tummarna!
Ha det så gott,
Kram Annelie

Gertrud sa...

Alltså, sortera stämplar! Vad är det? Är tiden inne nu för ett erkännande, att jag har alla mina stämplar i en och samma låda. Platsbrist, det tar minst plats såhär. Men jag rodnar när jag skriver detta.
Lena, jag fattade inte vilken pärm det var. För att göra ett erkännande till så har jag alla Spellbinders i en och samma plastpåse, hm.. dessa kunde jag ju iallafall sortera, eller hur ? Kram kompis, Gertrud

Gertrud sa...

Glömde, vad fin din blogg är. Kram Gertrud

Riet sa...

What a wonderful card Lena,I love the image and your papers.

Hugs Riet.x

Ellis sa...

Jättefint kort, vad läckert med tagen som håller ihop det! =)
Fin vinst du fick också!
Kram Elenor

Petra sa...

Ett jättefint kort du gjort Lena. Jag ska också försöka organisera lite bland mina grejer i mellandagarna har jag tänkt. Vad var det för pärm du köpt till spellisarna. Har inget riktigt bra till det heller.

Tusen tack för ditt jättesöta julkort, trodde jag hade tackat dej för det innan, man jag har nog glömt det. Det är superfint.
Kram o riktigt GOD JUL önskar jag dej också.
Petra

Catharina sa...

Superfint kort!Det har inte hänt så mycket i pysselväg här heller men jag kommer nog att ta tag i det under mellandagarna skulle jag tro.Då har allt lagt sig och man har tid att bara vara;)
Ha en riktigt god jul!
Kram Catharina

Lena B E sa...

Ååååå vilket jättevackert kort!! :) Fantastiskt fint är det.
Jag tar det med ro jag med än så länge, det enda jag gjort inför julhelgen är att skriva matlistan, vad som ska handlas hem. Men i morgon får jag nog börja göra nåt om det ska bli klart i tid.
Nu vill jag önska dig en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Massor med julkramar från Lena