lördag 4 december 2010

Dec månads utmaning hos

Scraplagret är att göra en paketinslagning av något slag.

Reglerna är följande


{1} Skapa en egen julklappsinslagning. Det kan t ex vara en scrappad ask att ge bort julklappen i, egengjort omslagspapper och etiketter etc.


{2} På ditt alster ska någonstans finnas ett julrim.

Utöver detta är du fri att göra som du vill!

------------------------------

•Vilka alster går bra? Alla typer av inslagningar av julklappar du kan komma på.

•Hur skickar man in sitt bidrag? Enklast är om du lämnar en kommentar till detta inlägg, med en direkt länk till ditt alster via t ex din egen blogg. Vill du hellre maila skickar du bidraget till emma@scraplagret.se, märkt "Utmaning december".
•Vad är vinsten? 1 st presentkort a' 200 kr i shoppen (samt fri frakt) kommer att röstas fram!
•När är deadline? Vi vill ha ditt bidrag senast den 2 januari kl. 23.59.


Jag satte mig igår och gjorde ett litet paket i form av en liten ask.Paketet innehåller ett ett kort med ett halsband med en skyddsängel. Julklappsrimmet på tagset, Kanske finns dom, eller ej. Men nu får du ett av mig.
Papper från Pion design med änglar. Passar så bra till denna lilla julklapp tycker jag.
Resultat:





Önskar er en bra och trevlig fortsättning på helgen.

16 kommentarer:

Annelie sa...

Åh vilket underbart halsband och i så vackert paket, det är klart att jag gärna vill vinna det!!
Lycka till i utmaningen!
Kram!

Cattis sa...

Hej vännen, nu har jag äntligen orkat in och göra ett litet besök :)
Har inte varit för många nu på ett tag..
Ligger i genomförkylning med nu så inte blir man mindre stressad av det :(.
Ett helt underbart Paket :)
Det vill man ju inte missa att vinna här hos dig..
Halsbandet med är jättefint :)
Önskar dig ett jätte lycka till i utmaningen...
Nu ska jag kika runt här inne en sväng och se vad fint jag missat..
Må så gott / Kram kram

snojbi sa...

Wow vad superfint.
KLart man tar chansen.
Kram

Riet sa...

So wonderful Lena.

Hugs Riet.x

Ellis sa...

Vad fint ditt paket blev, jag tar gärna en chans också! =)
Kram Elenor

catrin_a sa...

Underbart! Tomten får gärna komma hem till mig med det...

sussies sa...

UNDERBART paket Lena och visst tror jag på att skyddsänglar finns! Vinner jag en av dig så kommer det att kännas ännu tryggare för då har jag en till. :-)
Stort Lycka till i tävlingen, ska verkligen hålla tummarna så hårt jag kan för att du ska vinna vännen!

Stor kram Susanne

bili sa...

Så snyggt kort, fina milda färger och fint smycke :) Hoppas du vinner kram bili

Lisa sa...

Vilket fint paket! Jag är gärna med i utlottningen ;)

/Lisa

Monica =) sa...

Oj så fint!!

Vilken lycka att få en sån gåva! Håller tummarna för dej i utmaningen =)

Önskar dej en fin 3e advent // Monica

Britt-Inger sa...

Underbart smycke....Självklart vill jag hoppas på lite tur ;)
Och lycka till på Utmaningen!!!
Kramen, BI

agge sa...

jättevacker låda.. älskar färgerna.. klart man vill vinna...

Anneli sa...

Såååå underbart halsband och paket, det är klart att jag gärna vill vinna det!!
Jag är gärna med i utlottningen !

Nu ska jag titta runt i din blogg så så mycker vackert.

Kram Anneli

Anneli sa...

Fick inte med det viktigaste :-))
Lycka till i utmaningen!
Kram Anneli!

Anonym sa...

Så underbart vackert....Lyckos den som vinner!

Tur med snökaos nu med sista helgen av julkortspyssel..

kram
Pia
smurfina@hotmail.com

Jezz79 sa...

Jättefint!!! Den vill jag försöka vinna :)