onsdag 22 december 2010

God Jul och en julklapp till.......

Merry Christmas Glitter Ornament


Hej på er alla mina bloggvänner!

Vill börja med att tacka för alla underbara julkort jag fått. Ingen nämnd och ingen glömd. Jag är så glad för dem alla.
Sedan hoppas jag att ni alla får en lugn och skön julhelg.
Jag hade besök av grannens barnbarn här en stund. Då passade jag på att låta honom dra ett namn till den som får min lilla julklapp.

Namnet på lappen är





Grattis säger jag till dig






Ellis

Du kan maila mig din adress till elenajohansson@hotmail.com
så kommer det ett paket till dig efter helgen.

Avslutar med att säga


God Jul till er alla.
Kram Lena
Christmas Candles

13 kommentarer:

Ellis sa...

Hej!
Åhh vad skoj, det ser jag fram emot! =)
Hoppas du får en underbar jul, ska maila dig nu! =)

Kram Elenor

bili sa...

Önskar dej, Lena oxå En God Jul. Jag tror på tomten, så jag får säkert något trevligt, hoppas jag kram bili

Annelie sa...

Tack detsamma vännen, hoppas du får en riktigt mysig & skön jul!!
Kram Annelie

& så ett stort Grattis till Ellis förstås!!

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till Ellis! :)
OCH
GOD JUL till dig min vän!
Ha en underbar julhelg!
Kramar från Lena

Petra sa...

Grattis Ellis!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR LENA.
Kram
Petra

onkis sa...

Hoppas att du får en underbar bra jul tillsammans med dina nära & kära!!

Gertrud sa...

God Jul kompis. En snöig kram från Skåne till er i Småland. Gertrud

Monica sa...

Jag önskar dig också en God Jul och ett Gott Nytt År
kram
Monica

Erica sa...

Vill bara önska dig en riktigt God Jul. Hoppas du får en härlig helg :)

Massor av kramar Erica

sussies sa...

Grattis till Ellis!
Vill önska dig en riktigt mysig och God Jul!

Kramisar Susanne

Cath. sa...

Jag vill tacka för all inspiration du ger här och jag önskar dig en riktgt god fortsättning på julen! Kramar!

Lisan sa...

Mmmm jag tror jag fick det finaste julkortet som du gjort. Det var helt fantastiskt med färger, stämpel och dekorationer. Tusen, tusen tack vännen. Det står framme så alla kan se och jag lovar många har berömmt det redan. Hoppas att du har en bra jul med många nära och kära. Kramis och tack från Lisan

Maria sa...

Tack för möjligheten att deltaga i din trevliga candy.
Grattis till Ellis som vann den.
Gott Nytt Pysselår.
/Maria