tisdag 9 november 2010

Vinst och veckans julkort

Snön faller och jag med den....för att citera Lundell. Det har snöat här hela dagen. Inget vidare det här. Ska ta en funderare över att gå i ide några månader, ha,ha. Det enda positiva är väl att det blir lite ljusare ute.
I fredags fick jag en fin vinst av Pernilla. Hon har virkat så söta blommor och gjort ett vackert ängelkort till mig.



När jag ändå är inne på änglar. Så kan jag visa er den ängel jag pysslat till efter Magnoliatidningen idag.

Såg dessa i Magnolias affär förra veckan. Det hängde en hel del av dem i deras underbara julgran i affären. Jättesöta tycker jag och roliga att göra. Så det blir nog några till här skulle jag tro.

Så över till veckans julkort. Ett blått julkort denna gång. Med ännu en söt Magnoliastämpel.


Ha det så bra alla kära bloggvänner och tack för alla goa kommentarer.





12 kommentarer:

Lena B E sa...

Ååååå vilket fint kort du fått från Pernol och fina blommor bestog vinsten i också!! Vilken tur du har vännen, grattis än en gång!! :)
Underbar ängel du har skapat också, såå fin!! Och ett superduper fint kort med den söta Tilda stämpeln!! :)
Så duktig och flitig du är min vän!!
Pyssla lugnt!
Kramar från Lena

bili sa...

Så söta Magnolior :) och kortet du fått är vackert. Jag följer med dej i ide. Var finns det? kram bili

Maria sa...

Tack för rara komentaren. Roligt att min gran är uppskattad.
Grattis till dina fina små vikade blommor. De är så fina.
Så du testade på att göra liten ängel .
Snygg spellbinden du har på ena kortet. .
/Maria

LenA sa...

Den fina vinsten hamnade helt rätt tycker jag...Grattis!

En så bedårande ängel du gjort,den gav mersmak förstår jag! Och även denna vecka har du ett fantastiskt julkort att bjuda på, så vackert med sina milda färger!

Vilken tur att du får lite sällskap i ditt ide av "bili" så jag slipper känna mig som en svikare, hihihi, för jag tänker stanna här ute och ha det mysigt, fniss!

Stor kram, Lena

Catharina sa...

Wow vilket vackert julkort.Ängeln är ju också supersöt.Såg också dessa sötingar i magnoliatidningen och kände att sånna skaulle jag vilja göra men då kom jag fram till att jag inte har stämpeln så då är det ju svaårt;-)
Kram Catharina

Camillaskreativa sa...

En sån kul ide med magnolia änglen, jättefin :o)
Nu har jag äntligen kommit igång med mina julkort så det lär väl bli några styckna i år oxå :o)
Grattis till alla fina virkade blommor ska bli spännande att se vad du ska hitta på med dom :)
kramar
Camilla

Camillaskreativa sa...

Jo förresten... du vet inte ngn som blev såå nyfiken på nellisnelly diesen och har införskaffat två stycken allaredan....
Billiga och superfina, sånt vill man ju ha hihi
Så jag får tacka för tipset :o)
Kramar

Veronica sa...

jag tycker också att änglarna som var i magnolia tidningen är så söta. Din blev jätte fin.
Sedan har du gjort ett så härligt och vintrigt julkort.

Ellis sa...

Vilken fin vinst! =)
Hur har du gjort ängeln?
Tjusigt kort! =)
Kram, Elenor

lk46 sa...

kanon snyggt julkort, me love it!!!! Fina blommor du fick och den söta ängeln är ju perfekt att hänga i köksfönstrat!
Ha en skön helg vännen och var rädd om dig... men du.. gå inte i ide, jag kommer att sakna dig!!!
Kram lene

Pernol sa...

Superfina kort har du gjort! Vilken söt ängel! Jag såg den ju i Magnolia tidningen. Jättefint att hänga i granen.

Grattis till vinsten!
Trevlig helg!
kramis Pernilla

Annelie sa...

Jag såg också de där söta julgransänglarna i tidningen, din blev jättefin! Likaså julkortet - skön kontrast med det varmt röda mot det isande blå.
Önskar dig en riktigt bra helg!
Kram Annelie