onsdag 24 november 2010

Decembertävling hos Pysseltagen

Hos Pysseltagen är det en Decembertävling med följande regler.

1-24 december kommer vi att ha en adventskalender här i bloggen med fina erbjudanden från butiken. I samma inlägg visas även ett tävlingsalster. På julafton är det dax för final, då presenteras vinnaren av de bidrag som publicerats under december. Vinnaren får ett presentkort på 200:- att shoppa loss för i butiken.

De dagliga erbjudande gäller från kl. 8.00 då inlägget presenteras och fram till 23.59. Man kan inte lägga på ett erbjudande på en befintlig order eller spara en order i flera dagar för att ta del av fler erbjudanden.

För att ha så stor chans som möjligt att bli publicerad så är ju ett hett tips att skicka in sitt bidrag så tidigt som möjligt, har man skickat in redan innan december börjar så har man ju 24 chanser att bli publicerad på!!

Så till tävlingen:
Denna månad är det PUNCHMANIA som gäller!! Ni får skapa vilket typ av alster ni vill, MEN det ska vara inte mindre än 8 stansade saker på ert alster!!! Och de måste vara olika allihop!!

Här kommer mitt bidrag till denna tävling.





Tipset till vikningen på insidan hittade jag här
http://stampartic.blogspot.com/Stämpel framsidan är Clearstamp Stampavie Penny Johnson Dearest Deer

Två stycken textstämplar, papper från Riddersholmdesign, massor med glitter, vita pärlor, silver stjärnor och Glossy accents, röd knapp med vitt snöre och ett rött band.

Fy rackans vilket busväder vi har här. Det både blåser och vräker ner snö. Någon vinterdiggare är jag inte. Men det är ju gott sitta inne och pyssla. Sedan finns ju alltid kaffe att värma sig med.
Ha det gott mina vänner.


14 kommentarer:

Viddan sa...

Vilket fint kort. Många härliga detaljer. Jag kan känna att jag har många stansar, dies mm men är dålig på att använda dem och här var ju bra inspiration till det. Lena

Gertrud sa...

Hej Lena, vilket bra tillfälle att få använda alla stansar. Så bra ditt kort blev med din stora ide´-rikedom. Vädret låter kusligt men jag hade gärna pysslat med dej och sörplat kaffe, mysigt! Ha det bra kompis, Gertrud

Annelie sa...

Vilket underbart kort!
Jag såg också den där utmaningen och tänker försöka mig på den jag med, verkar riktigt kul :)
Lycka till med ditt kort!!
Kram!

Lena B E sa...

Ååååå vännen kortet är ju makalöst fint, det är helt underbart!! :) Jag gillar din vikning på insidan skarpt, det måste jag titta på lite närmre. :)
Jaha ja, sånt rackarns busväder, jag trodde vi hade det nu, men om jag förstår det rätt nu så kommer det väl till oss i morgon kan jag tro, usch och tvi!! :(
Men jag får väl göra som dig och värma mig med varmt kaffe. ;)
Ha det så bra vännen!
Kramar från Lena

bili sa...

Fint kort med jättehäftig vikning på insidan.

Pernol sa...

Oh my god vad läckert! Jättesött motiv. Men insidan är ju så läcker med det invikta på högersidan!!!

Här i norrland är det vackert väder. Solen skiner och här finns massor av snö. Vi har -9 grader. Lite kallt. Burr!

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Lisan sa...

Oj vad du har hamnat i annorlunda vikningar. Dom är jätte fina alla och ser så väldigt svåra ut att göra. Vilken skoj grej Pysseltagen har. Du har verkligen lyckats med ditt bidrag. Håller tummarna för dig. ha det så bra, kramis från Lisan

lk46 sa...

Hej vännen!
Åh vilket vackert kort, insidan är helt underbar!!!
Ja det är till att tänka om man ska göra ett kort med så många olika stansar!
Ha det gott vännen och var rädd om dig!
Kram lene

Riet sa...

So beautiful Lena,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Sanglert och Jag sa...

Vilket kort, otroligt vackert! Och vilken imponerande vikning!! Hoppas du vinner! :)

sussies sa...

Gudars vilket underbart kort du gjort, helt fantastiskt med den vikningen och allt annat!!! Vilken mästare du är vännen!!! Du är så duktig på att hitta det lilla extra och annorlunda och sen få till så underbara alster utifrån det!
Är inte nån speciell vinterdiggare heller men det är skönt att få en anledning till att sitta inne och mysa iaf. Så på det sättet är vintern bra, men jag gillar inte att ständigt frysa så fort man går ut genom dörren. Tacka vet jag vår och sommar då solen värmer kroppen och allt känns något lättare. Får mindre värk och sånt elände då.
Idag är jag totalt körd i botten med sån värk efter sista tiden med allt som varit. Förr eller senare säger kroppen ifrån och det blev idag. Idag blir det bara promenad med vovvar och vovvemys i soffan, man behöver såna dagar oxå, eller hur?
Älskar även stjärnan här nedan, den är bara för underbar! Vill gärna oxå prova på sånt men jag har inte tålamodet för det, tror jag.
Hoppas du har en mysig vinterpysseldag idag vännen!
Stor kram från Susanne

Petra sa...

Oh ett så snyggt kort. Härlig vikning. Håller tummarna för att du vinner.
Trevlig första advent.
Kram
Petra

Britt-Inger sa...

Måste bara tesat denna läckra modell!! Super snyggt!!!!
Stora Kramen, BI

Andrea sa...

Hi Lena,
I have also make this card - but your creation are very wonderful - great - the big card around the other card! I love your creation!
Big hug
Andrea-Emmi41