fredag 22 oktober 2010

Tack Busan och ett lila kort

Hej på er!
Ni må tro att jag blev glad igår. Helt plötsligt bara så där, låg det ett vackert kort i postlådan. Tack snälla omtänksamma Busan för ditt fina kort.


Jag var helt galen i att köpa olika handväskor i min ungdom. Numera så är jag inte så noga av mig. Det duger med en Ullaredsväska. I alla fall tog Busan fasta på det och gjorde ett kort med en massa väskor. Tack!

Jag har fått en beställning på ett kort till en dam som fyller 70 år. Det skulle helst vara i lila. Jag köpte för ett tag sedan ett lila papper hos Nettans. Inte ofta jag väljer just lila. Men detta var så vackert. Det är ett papper från Papir Design och heter Mormors hage. Bara det ett underbart namn på ett papper.
Så här blev mitt kort. Det är bara ett namn som saknas på det.




Visar er insidan med för att ni ska få se hur vackert detta papper är.
Jag har gjort en liten ficka.Där kan de lägga något till den som ska få kortet.

Här kommer stora snöflingor idag och det är ett riktigt busväder. Vill önska er alla en trevlig helg och tack för alla kommentarer.

9 kommentarer:

Lena B E sa...

Åååh vilket vackert kort du fått från Busan!! :) Det lila papperet är verkligen superfint, måste köpa det! ;)
Aha så du köpte väskor du i massor?! Hi hi nu blir jag full i skratt, här har du en till som köpte väskor i parti och minut, vet inte hur många jag har kastat vid varje flytt och ändå har jag källaren full av dom. ha ha :D
Som du märker så var jag helt tokig i dessa väskor. :)
Ha en jättetrevlig helg.
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Vad kul att Busan hade noterat detta med din passion för väskor. Och ett jättefint och fyndigt kort.
Vad vackert kort i lila. Det var ett underbart papper. Passar en dam i sina bästa år.
Snö vill vi inte ha på ett tag. Det blir pyssel för mej i helgen :) Kram Gertrud

Cattis sa...

Vad roligt med överraskande post :)
Ja du Busan hon har koll hihi..jättefint kort du fått av henne och vad roligt med väskorna.
Såg att du hade en väskoholic till här i LenaBE, ni kanske kan byta några med varann nu då om du har dina kvar med ;)
Kortet du gjort kan ju inte beställaren bli annat är genomnöjd med, jättefint som alltid ;).
Tack för dina kommentarer i min blogg, uppskattas mycket.
Trevlig helg / Kram kram

Pernol sa...

vilket fint kort du fick av Busan! Ditt kort är jättegulligt med snyggt papper.

Här ligger det ett lite lager snö på marken sen igår kväll.

Ha en trevlig helg du med!
kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad hon är gullig våran Busan vän, vilket fint kort du har fått av henne forstår mycket väl att du blev jätteglad:) Underbart med fina vänner som tänker sådär på en:)

Kortet som du har gjort är "outstanding" som ALLTID:)Måste snart hitta på nya fina ord som förklarar hur mycket jag tycker om det du gör ha ha ha:)

Jag har en himla tur som har en så duktig och snäll dotter:)Det är inte alla som har tur och får en sådan fin make over på sin blogg som jag har fått:)

DU ÄR MYCKET VÄRD awarden och att du tar den och lägger den i ditt hjärta vad mera kan man önska sig min vän:) Vad du är gullig:)

Hoppas att du har haft en riktig bra helg och att veckan som kommer också blir jättebra:) Ha det bäst min vän och kramar i massor från din lilla vän Inger:)

lk46 sa...

ÅH Lena så vackert kort!!!! Och pappret är jättesnyggt! Så fin insida du gjort!
Hon är för go Busan, tänker alltid på andra fast hon har det så jobbigt själv!
Massor av kramar från Lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig igen Lena vännen:)
Jag lovar dig du kan aldrig bli tjatig min vän:) Blir alltid glad när du har hälsat på vilka ord du en har använt:)
Tusen tack snälla gulliga du för din omtanke ha det bäst:) Bamsekramar tillbaka till dig från lilla vännen Inger:)

Maria sa...

Tack rara du.
Fick lite inspiration av att blogga så det blir fler inlägg snart :D
Så fint kort, härligt papper som du säger.
Va fin post du fått.
Maria

Ellis sa...

Jättefint kort du fick och vad snyggt beställningskortet blev! =)
Kram