fredag 1 oktober 2010

Omlott ask a´la Inger

Såg att rara Pyssel Inger hade gjort en så söt liten ask. Inspirerad som jag blev, så måste jag ju testa.
Så här kommer min ask.



Jag har inte tänkt att lägga värmeljus och tändsticksask i min. Utan gjorde tre små askar att lägga något annat i, att skicka till julen.
Jag har använt Bo Bunnys underbara julpapper. Så på framsidan så skippade jag alla dekorationer. Tycker pappret är fint nog.

Så vill jag önska alla mina läsare en trevlig helg. Ett stort tack med för alla fina kommentarer jag får. Kram Lena

22 kommentarer:

Annelie sa...

Underbart vackert Lena!
Håller med dig, dekorationer är helt överflödiga på ett sånt papper, det skulle bara bli "konstigt".
Önskar även dig en riktigt bra helg & tack söta för alla gulliga kommentarer du alltid lämnar efter dig, jag blir så glad!
Kram Annelie

lk46 sa...

Åh Lena, den är super duper läcker!
Så vackert papper du använd, helt rätt att inte använda dekorationer!
Kram lene

Gertrud sa...

En jättefin ask att lägga småsaker i. Och den är perfekt på framsidan. Pappret gör det hela. Jag önskar dej också en skön helg. Kram Gertrud

Britt-Inger sa...

Denna modell är ju så läcker...måste testa!!! Jätte fint dekorerat :)
Skön helg till Er
Kram, BI

Mim... sa...

Men så läckert!! detta var ju bara så läckert!!
Ha det bra

Lena B E sa...

Ååååå vilken vacker omlottask!! :) Nää, vad ska du med dekorationer till här, behövs inte alls med detta vackra papper.
Helt rätt tänkt vännen. :)
Jag har ju också pysslat med en sån här ask i dag, men till skillnat mot dig och din ask så är min inte riktigt klar än. (den ligger på tork)
Ha en jättebra kväll.
Kramar från Lena

Pernol sa...

WOW så snyggt! Det är helt rätt att inte använda dekorationer på det där snygga papperet.

Du är välkommen till min utmaning!
Trevlig helg!
kramis Pernilla

mia sa...

Fantastiskt fin!! Visst är dessa julpapper underbara! Lite utmanande med de rätt stora mönstren. Det har du verkligen lyckats med!!
Kram//mia

Viddan sa...

Mycket, mycket fint!!!
Kram, Lena

bili sa...

Så fin ask. Jättefint papper och helt rätt, inga övriga dekorationer behövs :) kram bili

Lisan sa...

Omlottasken var jätte fin, vilken bar idé nu till jul med lite andra små askar att lägga saker i. pappret är oxå jätte fint. Årets julpapper är så fina. Bättre än i fjol. Ha en bra helg, kramis från Lisan

Petra sa...

Jättefin ask, ser fantastiskt arbetat ut. Mycker fina papper och fin stämpel. Jag har oxå tänkt göra några askar, kanske att fylla med godis eller nåt annat.
Kram o ha en bra helg.
Petra

LenA sa...

Underbar ask!
Och vilket papper, sååå vackert.....en plötslig "vill ha" känsla uppstod, hihihi!

Ha det bäst vännen!
Kram Lena

snojbi sa...

Wow vilken underbart fin ask.
Kram

Snowflake´s pysselrum sa...

Underbart vakert kort, du verkar riktig i pysseltagen.Kul
Kram från Titti

Riet sa...

This is so wonderful Lena.

Hugs Riet.x

NuttesPyssel sa...

Men så sött! Vilket arbete du gjort. Här krävs det tålamod, mycket pill med detta ser jag. Jättefint!

Veronica sa...

underbar, så julig!
Vad fina saker du gör..

Zornitsa sa...

Vacker ask, perfekt som present eller att behålla själv :)

Ellis sa...

Den blev jättefin, är också sugen på att testa att göra en sådan efter att ha sett Ingers och nu din ask! =)
Kramar

Lilla Pyssel Inger sa...

Så himla fin du har lyckats så himla bra, men jag tvekade allrig du lyckas alltid så himla bra med det du skapar:) Tack snälla gulliga du för dina fina ord om mig blir så glad så:) Den som får denna ask blir SUPER GLAD jag lovar dig:) Hoppas att veckan blir jättebra, kramar från Inger vännen:)

Catharina sa...

Wow vilken fin ask.Tycker inte heller att den behöver dekoreras så mycket mer när du använt detta fina papper.den ser väldigt rolig ut att göra .Måste nog testa att göra en sådan jag med.
Kram Catharina