söndag 17 oktober 2010

Ny tomtestämpel

Jag är så glad över att jag har klarat av att beställa och betala några stämplar från England. Är inte så "haj" på det, men lyckades!
Jag hittade några fina stämplar från Giordano hos Joanna Sheen. Så fina och inte särskilt dyra heller. På detta kort har jag använt en tomtestämpel jag köpte
.



Färglagt har jag gjort med Promarkers och MCP teknik. Papper Maja Design och webster pages. Blomman och den lilla bjällran har jag också köpt från England. Vidare så har jag använt några dies från Nellie Snellen.
Hoppas ni får en solig och trevlig dag.

14 kommentarer:

Busans Pysselblogg sa...

Sååå juligt och underbart sött kort du har gjort - kan bara instämma i att stämplen är superfin och jag förstår du fastnade för den.
Duktig du är också att klara beställa från England! WOW!
Tycker du har blivit ännu bättre på att färglägga... undrar bara vad du använder för papper till MCP teknik för jag tycker inte det blir riktigt bra med akvarellpapper... tycker det är svårt att sudda ut kanterna men kanske bara jag som inte har rätta tekniken!? Ja, svara så klart bara om/när du har tid och lust! *hjärta*
Hoppas du har en jättefin höst-dag och att du snart får en mysig pysselstund igen. Själv har jag inte kommit igång med min pysselstund men snart... :)
Massor med höst-kramar
Busan

lk46 sa...

Hej Lena. Så snyggt kort och så fin stämpel! Får man fråga vilken webbutik det är? Jag vill nämligen ha en kyrka och den kanske finns där!
ha en skön dag och ta hand om dig!
Kram lene

Lena B E sa...

Hej vännen!
Ååååå vilket gulligt och jättefint julkort!! :) Motivet är så gulligt såå, och så ser jag att du använt dina nya dies från NS, jättefina och så kul att se!! :)
Ha en fortsatt mysig helg.
Ha det bäst min vän!
Kramar från Lena

Catharina sa...

Vilken jättesöt stämpel du har köpt.Det är kul att du vågat dig på att beställa från England också.själv så brukar jag betsälla blommor därifrån.
Ha en forsatt bra söndag!
kram Catharina

LenA sa...

Vilken "gosig" tomte som pryder detta kort! Superfint!

Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Lena

Cattis sa...

Åhh så fin tomte och jättefint kort med fina papper :)
Jättefin färgläggning, provade att använda promakers när jag började med denna hobby, köpte på mig några stycken då, men jag har jättesvårt att få det bra med dem..Tycker att det är svårt att färglägga med dem. Vad är det för tekning du använder MCP ?
Ha det så gott och härligt att solen lyst på dig idag ;)
Kram kram

Veronica sa...

vilken härlig tomtestämpel. helt underbar.
vilket fint kort du har gjort..
ha en skön kväll

Riet sa...

So gorgeous card Lena.

Hugs Riet.x

Pernol sa...

Underbart och juligt kort! Motivet är jättefint.

Ha det bäst!
kramis Pernilla

Camillaskreativa sa...

Oj oj oj, så mkt fint du gjort och så välarbetat!!! Tomten är ju för söt :o) Nu när jag har tittat runt hos dig blev jag bara såå scrapsugen!! Tack vännen för den inspirtation du ger <3
Ha det gott
Kramar
Camilla

Camillaskreativa sa...

Jo just det! Nu när du blivit haj på att beställa från england :o) Kan jag tipsa om denna butik http://www.wildorchidcrafts.com/
där man kan beställa super billiga blommor :o)
kramar
Camilla

NuttesPyssel sa...

Så fin tomtestämpel! Ett juligt och gulligt kort. Ha det fint.

sussies sa...

Åh, vilket fint julkort, gillar tomten, så söt! Vad duktig du blivit med att beställa utrikes, det är inte alls speciellt svårt bara man har gjort det ett par ggr. så har man fått kläm på det. Jag har beställt från USA ett par ggr. bl.a och det har alltid gått bra. Beställde designkort till min Slice mm. och blev supernöjd.

Är trött efter den stora scrapträffen som var här i helgen men roligt var det ändå. Gjorde fyra lo's och jag vann 1:a pris i kitutmaningen, jag som aldrig vunnit förut, inte ens på utlottningarna så det kändes verkligen bra. Är en långsam scrappare så jag hann inte mer än de fyra layouterna. Har fotat dem idag och hoppas lägga in dem i bloggen imorrn.

Ha det gott och sköt om dig!

Kram Susanne

Lilla Pyssel Inger sa...

underbart underbart och jag förstår att du är jätteglad över motivet så himla fint:)
Det finns bara en sak att säga du är SUPER DUKTIG:):):)

Du har helt rätt min vän det som andra ser som skrap är för mig rena guldgåvan ha ha ha:)
Kartonger i alla dess former som man kan alstra och fixa till är jo kanon jo:) Tänk vilken miljövän man är också med att återvinna allt detta ha ha ha:)
Önskar att du får en riktig underbar tisdag och vecka ha det bäst och var rädd om dig:) Kramar i massor från lilla Inger vännen:)