torsdag 9 september 2010

Två kort i blått

Igår fyllde Linda H år och jag har skickat detta kort till henne. Ett ramkort i blått.



Jag ropade in en stämpel på Tradera i förra veckan. Jag har länge velat ha tag i Magnolias snögubbe. Nu har han flyttat hem till mig. Han är väl för söt?!!!
Var ju tvungen att testa att göra ett kort med honom.

Jag har åter igen bytt bakgrund som ni kanske märker i min blogg. När jag väl får tag i en som jag tycker om, då slutar den fungera!
Önskar er alla en trevlig helg med sol.

12 kommentarer:

Helena sa...

Jättefina kort.)(
Måste bara fråga....funkar det att skicka ramkort med posten utan att de blir tillplattade?
Kram!

lk46 sa...

hej vännen!
helt underbara kort, Ramkortet är så vackert!!
Jag gillar också den söta snögubbe och ska ha honom på några kort!
Jag undrar lite vart du skickade adressen, jag har nämligen inte fått den!
Hoppas allt är bra med dig!
Kramizar Från lene

bili sa...

Så söta kort. Gillar ramkortet :)

Busans Pysselblogg sa...

Hej min vän... och tusen tack för din goa kommentar - blev så glad så blev äntligen färdig att hälsa på dig. Och här ser jag så underbara saker.... du är så otroligt duktig!!! Är så glad att du fick tag i "din" snögubbe... kan bara instämma att han är så fin och han ser så snäll och go ut. Ditt kort till Linda H är helt suveränt och ja, helt fantastiskt... allt är så harmoniskt och vacker!!!
Hoppas så att du med får en mysig helg med lite sol. Tänker på dig så ofta och hoppas få må lite bättre några dagar nu så jag ska kunna pyssla lite mer igen. Längtar och är så glad jag lyckats få ihop en framsida till en dvd med foton ikväll. Den blev enkel men jag är nöjd och det är ju huvudsaken.
Är så trist att din sida du var så nöjd med inte fungerar längre... är verklgien typiskt. MEN, hoppas du med tiden kommer bli riktigt nöjd med denna du valt nu med för den är riktigt snygg också!!!
Ha det så bra du bara kan vännen... var rädd om dig och ta hand om dig så mycket du bara kan!!!
Massor med varma höst-kramar
Busan

Gertrud sa...

Hej Lena, underbara kort. Ramkortet till Linda är i världsklass, dessa rosor älskar vi :) Snögubben är jag avis på han är bara sötast. Så fint vinterkort. Ingen post än från UK vi får hoppas på postmästaren idag.Kram Gertrud

LenA sa...

Såååå mycket fint på en och samma gång, har inte hälsat på här hos dig på länge så nu hade jag att göra en lång stund! Som vanligt sitter jag med hakan i knät och bara njuter! Någon favorit är omöjligt att välja ut men helt klart är att dina ramkort är något alldeles extra!

Ha en skön helg!
Kram Lena

Catharina sa...

jag håller med om att magnolias snögubbe är vansinnigt söt.jag har själv en sån snögubbe fast då håller han i en snöflinga-jättesöt.Hoppas verkligen att magnolia släpper fler sånna nu till vintern.Ramkortet som du gjort till din vän är ju bara SÅÅÅÅ fint.Och de otroligt fina blåa papperen från magmolia är ju helt underbara.Ha nu en underbar helg!
kram Catharina

Riet sa...

So beautiful Lena,I love the images and your papers.

Hugs Riet.xx

Lena B E sa...

Först får jag börja med att gratta dig till din superfina header, det är ju bara så mycket du med "violerna" och allt!! :)
Åååh så fina kort du gjort, jättefina är dom båda två och snögubben är verkligen supersöt!! :)
Ha en jättebra helg min vän.
Kramar från Lena

Petra sa...

Fantastiskt fina kort, gillar dem jättemycket. Ja, snögubbestämpeln är jättesöt, jag köpte en också när jag var på Magnolia i somras med min hade en stjärna i handen.
Ja, du byter design rätt ofta, man vet aldrig vad som väntar en när man kommer in här:).
Kram o ha en trevlig helg.
Petra

lk46 sa...

Vill önska dig en trevlig helg!
Kram lene

Ellis sa...

Jättefina kort, ramkortet var tjusigt och snögubben supersöt! =)
Kramar