fredag 17 september 2010

Blinka lilla stjärna

Ja, glimmar gör det om denna stjärna. Det är svårt att fånga på bild. Taget i sidan är ett dies från Magnolia och pappren är Maja Design.
Det är mörkt och trist här idag. Regnet öser ner och då är det inte lätt få till bra foton.
Jag har medvetet tagit det lungt med pysslander några dagar. Jag gjorde lite för mycket med min skadade handled, så den svullnade och värkte. Nu känns det betydligt bättre. Ha en bra helg alla och vi kanske ses vid valurnorna. Kram Lena


13 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Vackert och stilrent :):)
Ha en skön helg och vi får hoppas att solguden är med oss;)
Kram, Britt-Inger

Petra sa...

Så vackert! Skönt att höra att handleden är bättre.
Kram o ha en bra helg.
Petra

Andrea sa...

Wow - what a great card - love it!
Hugs
Andrea-Emmi41

lk46 sa...

Åhhhh Lena så vackert kort... måste bara säga att det osar lift varning om det....
Så skönt att höra att din hand känns bättre, men var rädd om dig min vän!
Vill önska dig en trevlig helg!
kram lene

bili sa...

Säger som de övriga och som Lena. Otroligt vackert OCH liftvarning :)
Ta det lugnt med handleden, du har bara en. Trevlig helg

Catharina sa...

Helt ljuvligt vackert!Jag gillar den lite stilrena stilen som du du har använt.Ha en underbar helg!
Kram Catharina

Camillaskreativa sa...

Här var det juligt så det förslår åhh så fina dina kort är :o) Nu lär du nog ha så pass många kort till jul att det räcker och blir över... en sån härlig känsla att inte behöva stressa med julkorten, ska nog börja lite smått jag med :o)
Ha en trevlig helg!
Kramar
Camilla

Viddan sa...

Ett så stiligt kort!!! Krya på handen och ha en trevlig helg! Kram, Lena

Gertrud sa...

Lena nu måste du vila till onsdag :) Ett vackert kort, jag gillar ditt randiga papper med den fina kantstansen. Och tagen är söt. Ha en skön helg och hälsa C. Kram Gertrud

Riet sa...

What a gorgeous card Lena.

Hugs Riet.x

Cath. sa...

Ett helt underbart kort! Så vackert och skirt på något vis! Hoppas du blir bättre i din hand nu, kram kram!

Lilla Pyssel Inger sa...

Som ALLTID min vän ett helt underbart vackert kort som jag gillar massor:)Det är så himla fint och välgjort och det är en njutning att titta på:)
Ta det lugnt snälla du så att du inte får jätte ont och inte kan pyssla alls med din handled!!!
Jag väntar så jättegärna på dina alster:)
Tack snälla gulliga du för dina ord hos mig, i bland så skulle det vara underbart att vara en fågel! Då skulle jag kunna flyga till alla underbara blogg vänner och hälsa på er ha ha ha:)
Ha det bäst och var rädd om dig och ha en toppen helg:) Kramar från lilla Inger vännen:)

LenA sa...

Ett ljuvligt kort, så vackert! Är så snyggt med dom här färgerna på julkorten!
Förstår att det är svårt att hålla sig borta från pysslandet men du måste vara rädd om dig! Skönt att höra att det blivit bättre igen!

Önskar dig en fortsatt bra helg och naturligtvis ses vi vid valurnorna!
Kram Lena