söndag 26 september 2010

Ängelkort

Jag har gjort ännu ett julkort med min favoritvikning just nu. Eftersom jag tycker om änglar och lite murriga färger denna årstid, så är jag mycket nöjd med detta kort. Jag fick hem Pysselgummans nya fina julpapper i torsdags och dom har jag använt mig av på detta kort.




Vädret är grått och trist även idag. Så man får väl roa sig med att pyssla lite.
Ett tips till er..Gå in i Skogstokigas blogg. Petra delar där ut en digistämpel till julkorten helt gratis under några dagar.

Ha det så gott och var rädda om er.


17 kommentarer:

bili sa...

Å så fint:) Verkligen fina papper och texten... finns den på stämpel tro?

lk46 sa...

Det är nycket vackert Lena, så finstämd, sköna färger och snygga dekorationer! Ängeln är jättesöt!
Ha en skön vecka, själv är jag jätteförkyld och hostar!
Kram lene

Sissi sa...

Du har typ världens finaste blogg! Och jag är så imponerad av att du börjat pyssla inför julen redan.

NHL sa...

Åh så vackert kort!

Ellis sa...

Snygg vikning, hur har du gjort den?
Jättefint kort! =)
Kramar

LenA sa...

Så har du gjort det igen...det vackraste kortet jag sett! Underbart!
Inte för att jag förstår hur du gör denna vikning men snygg är den!!

Ha en bra vecka vännen!
Kram Lena

Lena B E sa...

Ååååå vad vackert!! :)
Kortet och insidan är helt underbara vännen!! :)
Jag håller med LenA, jag fattar inte heller hur denna vikning görs men fint är det.
Vi har haft vår första frostnatt i natt, och kallt är det, brrr.
Kramar från Lena

Catharina sa...

Wow vilken annorlunda vikning.Hur snyggt som helst!Jag har också shoppat av pysselgummans papper-visst är de underbara.Har också gjort julkort av dem.Bildbevis på det kommer så småningom upp i min blogg.
Ha en underbar dag!
kram Catharina

Ellis sa...

Tack för tipset om vikningen! =)
Ha en fin dag!
Kramar

frubards pysselkök sa...

Åh wow så himla snyggt kort!!! Vilka underbara papper... Och vilken superläcker vikning... Vill gärna veta hur du gjort :-)

Kram // Kikki

Snowflake´s pysselrum sa...

Fint kort med ängel på och älskar pysselgummans julpapper, håller på med dem själv nu.Vikningen på kortet är jag själv tokig i , svårt att sluta med den när man börjat.

Kram från Titti

Östervik9 sa...

Vad duktig du är, det är ju så roligt att hålla på att pyssla
Hälsningar
från en annan smålänsk bloggare

Lisan sa...

Tycker det verkar vara ett perfekt väder för oss som gillar pyssla. Finns det något härligare än att sitta inne o mysa när regnet smattrar på rutan. Vilka super fina papper du har köpt. Kortet är jätte-jätte fint och jag gillar din favis vikning starkt. ha det så bra, kramis från Lisan

Camilla sa...

Åh så fint julkort, så där härligt i gammaldax look. :o) Tack för tipset hos skogstokiga, jag har allaredan mailat, för det vill man ju inte missa (gillar allt gratis hihi).
Ha det gott
kramar
Camilla

frubards pysselkök sa...

Tack snälla Lena för tipset på kortet. Har bara för ett par dagar sen hittat Sakkalos blogg, men inte hunnit titta ordentligt.

Ha en fortsatt skön måndag...

Kram // Kikki

Cath. sa...

Så fint! Jag ser fram emot att shoppa dessa julpapper jag med. Kram till dig!

Lilla Pyssel Inger sa...

UNDERBART UNDERBART UNDERBART KORT JAG BARA NJUTER:) Massor med kramar från Inger vännen:)