tisdag 24 augusti 2010

Vitt som snö

Denna vecka har Mita på Altheas
en ny utmaning i själva julkortsutmaningen.
Det ska vara vitt på vitt och inte det lättaste att få till ett helt vitt julkort. Här kommer mitt bidrag till utmaningen.


Jag har embossat pappret. Använt ett band och ett vitt snöre. Snöstjärnor utstansade med MS stans,2 vita plast stjärnor, ett vitt julgrans brads, vita pärlor och God Jul och det vita hjärtat är utstansade med alfabet Hippie Chick.

Ha en bra fortsättning på veckan.

28 kommentarer:

bili sa...

Så läckert, vitt som snö brukar man ju säga.

mita sa...

Men vad läckert att du använde den "nya" embossingdiesen! Jag har ännu inte hunnit att göra något med den. Mmmmm... Kram !

NHL sa...

Tack för kommentar hos mig!
Jösses vad mycket snyggt det fanns hos dig! Jag har inte hittat en enda grej som jag inte gillar :-)
Duktig!

Knasisen sa...

Vilket fint kort! Tror inte jag skulle lyckas, får alltid färg överallt, är det inte på framsidan så är det en klutt på baksidan osv...

Lena B E sa...

Jösses så snyggt ditt kort blev vännen!! Det är sååå läckert!! :)
Hur jag ska få till nåt liknande förstår jag inte.
Ha det så bra.
Kramar från Lena

Monica sa...

Åh vad fint ditt kort blev. Jag tycker det var ganska svårt med bara vitt...
kram
Monica

Riet sa...

What a beautiful card Lena.

Hugs Riet.xx

lk46 sa...

hej vännen!
Så läckert!!! Och visst var det svårt, men jättekul!
Jag har lagt ut mitt så kan jag göra färdigt insidan sen.
Ha en skön kväll!
Kramizar från Lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Du kan verkligen få till det vännen så himla läckert jag gillar massor:)
Ha det bäst och var rädd om dig, kramar från lilla Inger vännen:)

Ellis sa...

Vad tjusigt det blev, bra jobbat! =)
Kram

Gertrud sa...

Detta vita kort är vackert som ett bröllopskort. Kram Gertrud

lk46 sa...

Tack söta rara du, brevet kom idag. Du är för gullig!
massor av kramar från lene

NuttesPyssel sa...

Fint med vitt på vitt!!!

Petra sa...

Jättefint vitt julkort Lena. Nä du, det är inte det lättaste vitt på vitt. Jag har ont om tid den här veckan, men jag har funderat o funderat o försökt komma på nåt "kort" men jag tror faktiskt jag får stå över denna utmaningen. Kanonsvårt verkligen.
Kram
Petra

Lisan sa...

Men hallå, ett till vitt julkort. Ni är ju helt enastående duktiga. Jag måste verkligen ge mig på detta sen med vitt jul kort. Men efter era fina skapelser kommer nog mitt bara att se tafatt ut... Får kolla på vita saker på Pysseltagens nyöppning i helgen när jag ska dit. Kramis från Lisan

Snowflake´s pysselrum sa...

Alltid roligt att besöka din blog du ger mig mig massor med ideer,
och du ger mycket av dig själv och andra, så man blir alltid glad att titta in här.
Kram från Titti/snowflake

Mim... sa...

Snacka om snyggt. Detta var ju bara helt underbart LJUVLIGT!!! Vilka fina bokstäver.

Pernol sa...

Åh vilket läckert kort! Det blir så snyggt och stilrent med vitt på vitt.

Ha det gott!
kramis Pernilla

Busan sa...

Hej vännen!
Så underbart vackert julkort i bara vitt som du också har gjort!!! Ja, ni är helt otroliga tjejer som får ihop bara vita kort... ser så kallt och snyggt ut!!!
Och ja, orden räcker inte till för att beskriva hur vackert albumet/boken är i förra inlägget så jag skriver bara här att det är så vackert... du är helt magisk!!!
Hoppas du har det så bra du bara kan... tänker på dig ofta än om jag är dålig på att höra av mig men nu är det ju snart höst och då blir det mer datortid för mig och det ska bli kul för jag har saknat dig. Ha en så trelig helg du bara kan!!!
Massor med sommar-kramar
Busan

onkis sa...

Vilket underbart vintervitt julkort du har gjort.

snojbi sa...

Vilka underbara kort du gör och vilket tjusigt vitt julkort.
Tack för kommentaren hos mej.
Kram

Erica sa...

Åhh vilket härligt kort. Jätte vackert och fint. Du har verkligen lyckats med en jätte svår utmaning.

Tack snälla du för det jätte fina kort. Blev så glad. Det var så vackert. Stämpeln var hur härlig som helst. Gillar den verkligen!

Ha en underbar helg.
Kramar Erica

Cattis sa...

Hej där vännen, såå längesen jag var inne här nu så jag hade mycket ögongodis att titta på :)
Äntligen har jag fått igång en dator här i huset ;)
Har sagt det förut och säger det igen...Du ÄR så duktig på det du gör, så mycket fint.
Ditt vita julkort är supersnyggt, verkligen stilrent och det gillar jag massor :)
Sen har vi din bok i det förra inlägget Herregud säger jag bara så snygg och välarbetad "me like"
Sen har vi ju fler julkort som jaa de med är ju så fina :)
Hoppas du haft en bra helg och får en härlig vecka....Hopp nu höll jag på att glömma...Sovrummet blev skitsnyggt :)
Kram kram

Katarina sa...

Grattis till vinsten. Kram Katarina

Pernol sa...

Hej vännen!

Tack så jättemycket för mitt fina grattiskort som du skickade!!! Jag blev jätteglad!

Ha det gott!
kramis Pernilla

Annelie sa...

Ett underbart kort - Grattis till vinsten! Jag är helt insnöad på vitt nu, men det kanske är bra, har ett bröllopskort att göra.
Ha en fin vecka du med,
Kram Annelie

Mette`scrap sa...

Så mye fint du lager,hvit julekort hadde jeg aldrig tenkt på men det ble kjempefint,Albumet ditt var også helt lekkert.Ha en fin uke.

snojbi sa...

GRATTIS till vinsten.
Kortet är helt underbart
Kram