fredag 20 augusti 2010

Vilka goa vänner man har!!!!

I går låg det något mycket fint i min postlåda. Förgyllde verkligen min sega dag. LenA har gjort så fina saker och tänk, jag fick detta fina. Tack snälla Lena.





En jättesöt ask i blått och vitt som jag älskar.I asken fanns en disk/torktrasa som hon själv har stickat. Så fin "Love".

Jag hittade en beskrivning här

Till ett lite annorlunda ramkort än dom jag gjort tidigare. Det måste naturligtvis testas, hi,hi.






Jag har använt små mini stämplar från hÄnglar och papper från Magnolia.

Vill önska er alla en trevlig helg. Här skiner solen idag och det hoppas jag att den gör hos er med.

Kram Lena

12 kommentarer:

Petra sa...

Ojojoj vilket vackert o välarbetat kort du gjort. Fantastiskt!
Härligt med goa´ vänner.
Kram o trevlig helg.
Petra

LenA sa...

Vilket fantastiskt kort du har gjort, du är suverän på att hitta och förverkliga nya vikningar! Sitter med hakan i knät och bara tittar.....full av beundran!

Njut i solen och ha en skön helg!
Kramisar Lena

bili sa...

Passande kortvikning till det jättefina julmotivet.

Lena B E sa...

Åh så jättefin ask och trasa du fått av LenA!! Vilket sött motiv hon har. :)
Åååååh ditt julkort är fantastiskt fint Lena vännen!! Och motivet är så gulligt med gardiner i föntret och allt!! Kanonfint!! :)
Ha en supertrevlig helg vännen.
Kramar från Lena

Annelie sa...

Så många fina julkort du har hunnit med den här veckan Lena!!
Hade precis skrivit ut den där beskrivningen som du hade hittat till ramkortet så jag ska snart göra ett försök jag med. Ser så himla snyggt ut (när andra gör dem iaf ;) )
Vilken fin present du har fått, kan tänka mig att du blev glad!
Önskar även dig en riktigt härlig helg!
Kram Annelie

maritsblog sa...

Så fint!!!

hoppas allt är bra med dig, det var längesen jag var här nu!

kram på dig!!

Mim... sa...

Så snyggt julkort och visst är det härligt med goda vänner!

Lena B E sa...

Hej vännen!
Nu finns mitt första julkort i bloggen om du vill se, äntligen va? Ha ha ;)
Kramar från Lena

Erica sa...

Ett underbart och väl arbetat julkort du gjort. Hur snyggt som helst. Här är alltid lika mycket inspiration. Åhhh vad jag vill göra saker men vad lite tid man har då. Dock är jag glad att lusten och orken är tillbaka.

vilken underbar present du fått också. Förgyller alltid ens vardag =)

Ha det gott!
Kramar Erica

Erica sa...

Jag glömde att säga att sovrummet blev så fint. Ser så härligt och ljust ut.

Kramar Erica

Lilla Pyssel Inger sa...

Goda vänner kan man aldrig få för många av, när dom dessutom sänder fina kort och saker till en så är det jo TOPPEN:)
Julkortet är helt underbart och riktigt bra gjort du är jätteduktig som alltid ingen tvekan om det:)
Trevlig söndag på dig vännen och massor med kramar från lilla vännen Inger:)

Pernol sa...

Åh WOW vilket jättefint kort du har gjort!!! Verkligen välarbetat.

Jag förstår att du blev glad åt din present från LenA. Asken är så himla fin och disktrasan är användbar.

Ha en trevlig vecka!
kramis Pernilla