måndag 16 augusti 2010

Julkort v 33

Den här veckan har Mita en rolig utmaning till julkorten.
Regler Dags för en Julkortsutmaning! Vecka 33 så vill jag att ni använder knappar & brads i era julkortsalster. Jag kommer sen nästa söndag gå runt bland er som anmält er på Linky och välja ut 3 vinnare till hemliga priser! Häng med!
Det är roligt med en utmaning i själva julkortsutmaningen.
Här kommer mitt kort.


Insidorna.

Papper Eskimo kisses Basic Grey, förra årets julpapper. Jag har maskat 2 stämplar, hÄngelflickan och en text bakgrund. Ett litet tags med Peel Off God Jul, ett brads, röda blommor tillsammans med snöstjärnor och knappar. Lite utstansade MS grenar, ett brunt snöre och ett dekorativt hörn.Lite glitterlim med, julkorten ska allt glimma lite tycker jag. Jag la också lite Crackle accents på korgen och på flickans luva i kanten.

Ha en bra vecka.

10 kommentarer:

bili sa...

Sött julkort :) Snyggt med den lilla tagsen uppe till vänster. Jag väntar nog lite till med mina julkort, har inte den riktiga stämningen än.

Nina sa...

tack för att du tittar in på min sida det är inte så många som lämna ett spår efter sig tycker det är lite synd. Men du vilket fint kort du har gjort(jag hoppas att du vinner )
:) Nina

LenA sa...

Blir alltid lika glad och inspirerad när jag kikar in hos dig!
Superfint julkort!

Ha det gott vännen!
Kram Lena

Mim... sa...

Flott julkort och vad kul med en liten extra uppgift till julkorten.
Ha det bra!

Hanna sa...

Åh, så snyggt kort Lena! Gillar verkligen stämpeln och alla dekorationer. Superfin insida också!
Kram

Annica sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg. Smyger in hos dig och kikar. Gissa hur mycket inspiration jag får! Knappar och Brads är inte min starka sida. Så jag får det tufft den här veckan. Men ditt blev riktigt snyggt!
Ha det gott!
/Annica

Cattis sa...

Hej där.. Ett jättefint kort, lite roligt som sagt med en utmaning i utmaningen ;)
Duktiga ni är som redan har börjat med era julkort..
HA en bra vecka / Kram Kram

snojbi sa...

Hejsan
Tack för kommentaren i min blogg.
Väldigt fint kort du har gjort.
Ha det gott
Kram

lk46 sa...

hej vännen!
Helt underbart kort, älskar den söta stämpeln.
Ja du, undrar hur det skulle gå om man inte kunde se vad andra gör, jag tror mina kort skulle bli rätt lika då!
Kramizar från Lene

Lena B E sa...

Åh vilket jättefint julkort du har gjort igen vännen!! :)
Så klart julkorten ska glimma, det tycker jag med. :)
Ha en jättebra kväll.
Kramar från Lena