onsdag 11 augusti 2010

En regnig onsdag

men allt känns genast lite roligare när posten kom. Fick ett jättesött kort från Camilla H. Tack snälla rara, vad glag jag blev.
Det är helt ljuvligt underbart i fina färger. Så jättefint dekorerat.




När det gäller renorveringen av sovrummet. Så finns där vita och vackra tapeter på väggarna nu. Det är bara lite foder och lister som ska dit, så är det klart. Jag tycker att det blev himla bra och jag är jättenöjd. Hoppas allt ska bli färdigt med möbler och iordningställande till helgen.
ha det gott.


8 kommentarer:

Lena B E sa...

Åååååh så jättesött kort du också har fått från snälla och goa Camilla!! :) Jag fick också ett så fint kort från henne idag, och jag blev så GLAD!! :)
Kramar från Lena

Lena B E sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lena B E sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lena B E sa...

Det är bara jag som varit och kladdat här, det råkade bli hela tre likadana kommentarer! :-O
Min dator vill inte som jag vill idag, den bara krånglar med mig. Grrr!! :(
Ha det så bra.
Kramar från Lena

bili sa...

Jättesöt nalle :) Gillar den stora blomman, läcker.

Cattis sa...

Vilket fint kort du fått :)
Härligt att ni snart är klara med sovrmmet..visst är det väl roligt när man förnyar sig lite och får det fint :)
Önskar dig en bra torsdag
Kram kram

Pernol sa...

Hej Lena!
Vilket gulligt kort du har fått av Camilla! Jag har faktiskt fått ett likadant. :)
Va kul att renovera och få det fint! Kanske kan du lägga upp några kort på det nyrenoverade rummet. Det vore kul att se. :)
Ha det bra!
kramis Pernilla

Busan sa...

Är så glad att se att du också fått ett så underbart kort av Camilla för jag är själv så lycklig för mitt. *hjärta*
Håller alla tummar, tassar och tår för dig här att sovrummet är klart nu i helgen så du kan njuta riktigt av att det är så fint.
Här är det berg och dalbana men jag försöker hänga med så gott det går. Smulan är stabil i alla fall och det är jag så tacksam för. Håller på med ett kort men jag har blivit avbruten av anfall flera gånger så vet inte hur jag tänkte det skulle bli från början... minnet du vet... Så får jag inte rätt på det i eftermiddag får det gå i papperskorgen. Det händer inte ofta men är som det gått troll i det kortet. *rodnar*
Ville bara titta in till dig och önska dig trevlig helg. Hoppas så att du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med sommar-kramar
Busan