onsdag 18 augusti 2010

Det kom ett kort och julkort nr 2 v33

I går blev jag jätteglad när jag hämtade posten. Det kom ett så fint kort från Gertrud. Det är ett kort som man blir glad av att titta på. Härliga färger, ett jättesött charms med en vattenkanna, fina Gertruds hörn, vackra blommor, ja superfint! Tack snälla. Titta gärna in till Gertrud och se allt fint hon gör.



Sedan har jag gjort ännu ett julkort till v 33. Några knappar och 2 silver brads finns med. Jag har klippt ut hjärtanen och monterat på tre d kuddar.




Jag avslutar med att säga GRATTIS till alla Lenor inklusive mig själv idag.


12 kommentarer:

bili sa...

Jamen GRATTIS! Är dålig på att kolla in namnsdagar. Har flera Lenor runt om mej...blir att hålla kom-i-håget när man ser dom idag.
Fint kort då fick på posten och julkortet är oxå jättefint.Så fint med hjärtanen dom håller i.

Petra sa...

Grattis på namnsdagen! Fint kort du fått av Gertrud.

Och ditt julkort är också jättefint, svårt det där med knappar o brads, jag använder "knappast" det i vanliga fall, så en bra utmaning.
Kram o ha en bra dag.
Petra

lk46 sa...

jaså har vi namns dag i dag, jag måste ju höra dit kan jag tänka mig! Så grattis till oss!
Jättesnyggt julkort, snygga detaljer du gjort!
ha en bra dag!
kram lene1

Gertrud sa...

Grattis på namnsdagen LENA. Jag kan väl låtsas att kortet till dej var en namnsdagskort :) Fint julkort med knappar och snöflinga. Ha en bra dag, kram Gertrud

Pernol sa...

Grattis på namnsdagen! Så fint kort du har fått av Gertrud! Ditt julkort är ju himla snyggt! Jag ska försöka göra ett julkort jag också.
Så snyggt du har fått det i sovrummet! Nu sover du allt gott.

Ha det bäst!
kramis Pernilla

Riet sa...

Ohhh wowww Lena,So wonderful<I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

LenA sa...

Fantastiskt julkort och Getruds kort är lika fint som alltid, älskar hennes hörn!

Men....sitter här och skäms ...glömde ju tidigare idag.....GRATTIS!
Kram Lena

Lena B E sa...

Grattis på Lena dagen, en dag försent! :)

Jättefint kort du fått från Gertrud, motivet är så gulligt och liknar dig bland planteringarna. ;) Jag gillar dom också mycket, Gertruds jättefina hörn!! :)

Åh vilket jättefint julkort du gjort nu igen, så söta dom är, hängla motiven!! Är dom gamla stämplar eller spritt nya? tror inte jag har sett dom förr.
Ha en toppenbra kväll.
Kramar från Lena

Mim... sa...

Vilket härligt julkort!!

Therése sa...

Har bara kollat in några inlägg än, men jag är såååå imponerad av alla dina fina kort!! Måste sätta mig någon dag när jag har lite mer tid och kolla ännu mer... =)

Grattis på namnsdagen en dag för sent...

Lilla Pyssel Inger sa...

Grattis till namnsdagen i efterskott bättre sent en inte alls eller hur:)
Å kortet från Gertrud är jättefint förstår mycket väl att du blev jätteglad vem skulle inte bli det:)
Ditt Julkort är också jättefint det ena efter det andra som du gör är fantastiske:) Vill man ha inspiration så är det bara att titta in här:)Ditt nya renoverade sovrum blev jättefint du måste vara så himla glad och nöjd:) Önskar dig en underbar fredag och helg och var rädd om dig, kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Ellis sa...

Grattis i efterskott! =)
Kram