måndag 30 augusti 2010

Beställnings kort

Hej på er!
Hoppas att ni haft en bra helg. Det har min varit, fast jobbig. Vi ska ha golvläggare här i veckan och då gäller det att flytta möbler, tömma skåp mm. Inget roligt, men man får hoppas att det blir fint sedan.

Jag fick en beställning på 2 kort för ett tag sedan.
Ett till en kvinna som fyller 50 år. Det blev så här.

Sedan jämmer och elände, så ville hon ha ett kort till en kille som fyller 40. Jag har svårt för att göra manliga kort och är inte så glad i att göra dom heller.



Så här blev mitt kort. Beställaren blev nöjd i alla fall.

Nu ska jag sätta mig och klura på Mitas utmaning den här veckan. Julkort med kryddor är vad som gäller. Så vi ses längre fram i veckan.
Tjingeling

11 kommentarer:

bili sa...

"Killkortet" fixade du gallant tycker jag :) Härliga kort båda två.

Petra sa...

Jättefina kort du gjort Lena. Och killkortet, jag säger bara en sak, kanonsnyggt!
Kram
Petra

Lena B E sa...

Åh så fin din blogg blivit!! :)
Wow vilka fina kort, båda två!! :) Ditt kill kort är jättesnyggt vännen och insidan är kanonfin!! :)
Ha en toppenbra dag.
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Du behöver inte ha ånger över killkort längre, det är superb. och det andra är ett fint Lena-kort. Till din utmaning, kanelstång! :) Kram Gertrud

Mim... sa...

Jag tycker att ditt killkort blev jättesnyggt, det till damen är också sött!
Ha det bra!

Ellis sa...

Dina kort blev jättefina! =)
Kramar, Elenor

Lilla Pyssel Inger sa...

Du har verkligen lyckats jättebra med dina beställningskort, dom måste ha blivit riktigt uppskattade:) Men du får alltid till det Lena har inte sett dig misslyckats någon gång:)
Ha en toppen vecka och var rädd om dig:) Kramar från lilla vännen Inger:)

lk46 sa...

Godmorgon vännen. har nyss hemkommit från jobbet och sitter här och glädjs åt dessa vackra kort! Killkortet är helt fantastiskt, inte har du svårt för det inte!!!!
Hoppas allt är bra med dig min vän!?
Kramizar från Lene

Cattis sa...

Måste säga att du lyckats perfekt med det manliga kortet, inga problem där inte :) Jättefint...
Det första kortet med är snyggt , precis som vanligt ;) Kram kram

Riet sa...

What a wonderful cards Lena.

Hugs Riet.xx

Sanglert och Jag sa...

Hej! Jag trillade in på din blogg för första gången idag. Helt underbara kort du gör! Jag kommer gärna hit fler gånger ;)
Anna