söndag 4 juli 2010

Fröjakt hos Mollys

HÄR kan du hitta utmaningen hos Mollys scrapbooking, där du har möjlighet att samla frön (poäng) i skattjakten, som pågår fram till det att första utskicket av scrapkiten blir verklighet,
Jag lyckades skrapa ihop ett frö i veckans Gissa ordet tävling. Tycker synd om mitt frö som ligger där så ensamt i burken. Har gjort ett kort som jag hoppas kan ge några frön till sällskap.
1. Jag har skapat
2. Jag har en fågel med
3. Ett m finns med i titeln.
4. Färglatt? Nä, inte min grej.
Nå väl, här kommer mitt kort.









10 kommentarer:

bili sa...

Återigen ett vackert kort :) Milda fina färger, verkligen fint. Ha en fortsatt skön dag.

Busan sa...

Vilket ljuvligt kort... du är helt enormt duktig!!! Och så mysigt att samla frön... låter så gulligt och somrigt. :)
Är så lycklig för mitt kort men har inte hunnit redigera fotona som jag tagit på det, ska sätta mig nu och se om något av dem går att använda först och främst. Tar sådan tid här med allt just nu men har suttit och myst med att färglägga ett stämpelmotiv nu några dagar... ja, det är ett julmotiv... har inte fått ut julen ur huvudet och inte blev det bättre när jag såg att Altheas mis börjat med julkort i sin blogg... *rodnar* Ja, är helt tomt i huvudet annars när det gäller pyssel fast jag fått så mycket fint men tankarna dras bara till jul så jag får ge efter lite fast jag tycker det är helt crazy så här i värsta sommarvärmen. Är 28 grader här inne nu dygnet runt... pust... men jag fryser i alla fall inte!!! :D
Tänker på dig och hoppas du har det så bra du bara kan i sommarvärmen och åter - så enormt vackert kort du har gjort... du fick fram det vackra mönsterpappert så fint!!! *hjärta*
Massor med sommar-kramar
Busan

Riet sa...

Ohhh wowww Lena,What a beautiful card,i love the image.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Lilo sa...

Verkligen ett otroligt snyggt kort!!! Makalöst vackert! 3 poäng till åt dig i den spännande fröjakten!

Cattis sa...

Spännande det låter med fröjakt :)
Ditt kort är som alltid jättevackert.
Det blir inte så tätt mellan besöken nu när värmen är här, men jag kikar in lite då och då..
Sen har min dator börjat krångla, är nog dags att köpa en ny. Så nu sitter jag vid sonens ..
Ha en härlig vecka i värmen, Kram kram

LenA sa...

Det här kortet borde ge mååånga frön...underbart vackert!

Kram Lena

Lena B E sa...

Åååååh så vackert kort vännen!! :)
Helt underbart är det.
Lycka till i fröjakten!
Hoppas att du har en toppenbra dag!
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Nu har inte jag koll på läget, frö? Ja du kan förklara på lördag. Men kortet är iallafall vackert. Snyggt med metallspännet mitt fram och metallhörnen. Din kantstans är så snygg. Kram Gertrud

Lilla Pyssel Inger sa...

HELT UNDERBART JAG GILLAR MASSOR:) Du har verkligen lyckats det är så himla vackert:) Jättefint med metall detaljerna det gör så mycket:)
Önskar dig lycka till med fröjakten och ha en underbar dag och vecka min vän:) Kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Maria sa...

Tack vännen för fina ord inne hos mig.
Lycka till i frö jakten.
Gillar vintagestilen i de här kortet med så fint kuvert till.
Maria