fredag 2 juli 2010

Askar

Hejsan!
Hoppas allt är väl med er. Sommaren har äntligen anlänt. Tycker att det är ljuvlit skönt om morgonen och kvällarna nu. Mitt på dagen håller jag mig mest inomhus. Klarar inte av det riktigt varma.

Jag gillar att testa nya saker. Nu hittade jag en beskrivning på stafflikort med askar under. Det är 4 stycken småaskar, som man kan lägga lite krimskrams i.
Jag hittade beskrivningen här
om ni vill testa.
Denna fick min goa vän Lena BE.







Jag vill önska er alla en riktigt bra helg.

12 kommentarer:

bili sa...

Jättefin, verkar kul att göra :) Visst är det roligt att testa nya saker?

Lena B E sa...

Tusen tack än en gång vännen, jag är så lycklig för min vackra ask med kort sååå!! De påminner lite om en pigtittare tycker inte du det också?
Aha så det är till dig mina köksmöbler har flyttat, jag tyckte väl det var ovanligt tomt i köket idag. ;) Ha ha ha.
(jag kunde inte hålla mig)
Kramar från Lena

Lisan sa...

Hejsan,
Tusen tack för det fina sommarkortet som jag fick Blev super-super glad när jag kom till brevlådan och såg det. Det är otroligt vackert och super sött. lovar lägga ut det sen på bloggen så alla får se det. Vilket härftigt stafliaskkort. Annorlunda och tufft. Får jag kolla lite mer på till hösten. håller med dig, sommarvärmen är lite jobbig och kvällarna underbara, men vi får vara glada att det inte är regn o rusk. Ha det så bra, kramis från Lisan

Petra sa...

Askarna är otroligt vackra, trodde du hade klurat ut det själv. Mycket, mycket fina Lena. Jag håller mej inomhus jag också mitt på dagen, klarar inte av värmen.
Kram o hej på en stund:), sticker imorgon.
Petra

Andrea sa...

Very great Box-Cards! So nice!
Love it!
Hugs
Andrea

Riet sa...

So beautiful Lena,i love the image,and your papers.

Hugs Riet.xx

Mim... sa...

Jättefina kort med stafflikort på .

Lilla Pyssel Inger sa...

Å detta gillade jag så himla fiffigt med lådor under stafli kortet tror nog att det blir lift varning här ha ha ha:) Du är verkligen jätteduktig på att få det till jag gillade det du hade gjort massor:) Jag är som du gillar att testa på nya saker man utvecklas hela tiden när man gör det:) Hoppas att du hittills har haft en jätteskön och trevlig helg:) Jag är som många andra ute på morgonen och kvällen men mitt på dagen så är det pyssel rummet och fläkten som gäller orkar inte med värmen!!!
Önskar dig en riktig skön söndag och var rädd om dig, kramar från lilla Inger vännen :)

frubards pysselkök sa...

1000 tack för detta underbara kort. Tänk att jag fick ett!!!

Kram // Kikki

Ellis sa...

Vilka fina kort med askar, ska kika in på den beskrivningen och definitivt testa någon dag! =)
Kram Elenor

NetteR sa...

Så gudomligt vackra!

Maiden sa...

Wow så läckra!! :-)