fredag 11 juni 2010

Vinnare och Grattis!

Hejsan på er!

Så där ja, nu har bloggen firat sin födelsedag. Det kunde man väl aldrig tro, när man gjorde sitt första inlägg , att man skulle vistas här i flera år! Men oj vad trevligt man haft, träffat goa bloggvänner och fått en massa trevliga kommentarer. Så nu får det bli full fart mot 3 år!

Jag har med hjälp av Radom dragit två vinnande nummer bland kommentarerna.
De som hade turen med sig denna gång, är kommentarerna








7 och 13.

Vem döljer sig bakom dessa nummer nu då?













Jo, jag säger grattis till Gertrud och Kikki ( Fru Bards Pysselkök)

Kikki, kan du maila mig dina uppgifter, så kommer lite blommor med posten till veckan.

elenajohansson@hotmail.com


Livet här i Småland börjar återvända till det vanliga. Även om det aldrig kommer att bli sig likt mer. Jag har varit så himla dålig på att besöka er. Ber om ursäkt för det och hoppas kunna hälsa på er alla inom kort.


Jag har gjort ett kort till lille Melwin som fyller 4 år. Motivet har jag fått med posten, en så söt Edwin. Passar till en liten bus kille tycker jag.






Det finns en anledning till att säga Grattis till Gertrud idag. Hon fyller nämligen år.
Hurra,Hurra,Hurra,Hurra och Grattis på födelsedagen.


8 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Halloj! Detta var verkligen superkul! Att jag skulle gå och vinna:-)) JIPPIE!!!
Nu är dagen räddad...

Är lite stressad. Ska iväg med MIKE till hundfrissan. Och att trimma han tar hela 4 timmar. Är helt mör i armar och nacke efter det, men det måste ju göras.
Det kommer ett mail också...

Kram och en puss! // Kikki

Lena B E sa...

Hej vännen!
Stort GRATTIS till vinnarna, så roligt att just dessa tjejer vann!! :)
Särskilt kul är det, eftersom det är Gertruds dag idag. :)
Hoppas allt är bra med dig?!
Ha en toppenbra dag.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Typiskt mig, glömde ju kortet.
Jättefint och gulligt kort du gjort till lillkillen, motivet passar perfekt till en liten bus kille. Det är väldigt gulligt!! :)
Kramar från Lena

Petra sa...

Vilket fint kort du gjort till en liten kille. Får gratulera vinnarna i din lilla tävling.
Tack söta du för snälla ord inne hos mej. Det gläder mej verkligen ska du veta.
Har tänkt mycket på dej och hoppas att du har det så bra som det går med tanke på det som varit.
Kramar
Petra

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:) Stort Grattis till dom som har vunnit:) Kortet är jo så himla gulligt du kan verkligen få till det:)
Tack för besöket alltid lika trevligt och dina ord:) Önskar dig allt det bästa och en riktig trevlig helg till dig med:)Tyvärr så har det regnat som bara den i två dagar nu det är jättetråkigt och trist saknar solen!! Hoppas den kommer till nästa lördag och söndag för då ska vi ut på sjön och mysa igen:) Ta hand om dig kramar i massor från lilla vännen Inger:)

lk46 sa...

Grattis tjejer!
Underbart kort du gjort vännen!
lena vännen, ta den tid du behöver, det händer saker i ens liv som man bara måste bearbeta innan man kan gå vidare. Du vet var vi finns....
Var rädd om dig!
Massor av kramar från Lene

Pernol sa...

Grattis till vinnarna!

Vilket jättefint kort du har gjort! Ja, det passar ju utmärkt till en 4-åring. Jag har gjort ett kort till min brorson som fyller 4 år i augusti. Det är en piratpojke på det med. Men den stämpeln kommer från Panduro.

Var rädd om dig!
Trevlig helg!
kramis Pernilla

Gertrud sa...

Va !!! Har jag vunnit? På min födelsedag, tack så jättemycket.Så kul detta var ♥ ♥ ♥. Ett så fint kort till en buskille. Du har hittat perfekta detaljer till motivet. Jag älskar dessa Magnolior. Kram min kompis och ha ett bra veckoslut. Gertrud