torsdag 24 juni 2010

Tack och Trevlig Midsommar.

igår kom det en söt sak med posten, som gjorde min dag. En alldeles underbar väska med scrapgodis, mmmmmm, från Lisan. Tack snälla rara för denna underbara sommargåva. Blev så glad så.



Kolla så söt den är.
Så ska jag visa er ett kort som jag gjort. Tilda med Pion, är så söt tycker jag.


Den vackra utstansade bården har jag fått av Lena BE Tack!

Jag har varit på terapin idag och ska vara där ett par veckor till innan det blir semester.
Äntligen har det blivit lite bättre väder. Solen skiner och det är hyfsat varmt. Fortsätter det vackra vädret nu. Så blir dator och pysseltiden mindre. Nu måste man passa på att njuta av solen.
Vill önska er alla som tittar in en Trevlig Midsommar och gott om smaskiga jordgubbar.
Ha det gott.

7 kommentarer:

bili sa...

Söt liten sommarTilda :) vackert kort och väskan var en fin present. Trevlig midsommar. /kram

Gertrud sa...

Glad Midsommar Lena. Förstår att du blev glad för en sådan fin sommarväska. Ett underbart kort har du gjort som vanligt. Tilda är så söt. Nu får vi hoppas solen visar sig från sin bästa sida i helgen så " gubbarna " kan mogna. Ta det lungt runt midsommarstången imorgon. Hälsa C. Puss o kram Gertrud

Riet sa...

What a beautiful card and bag Lena,i love your image and your papers.

Hugs Riet.xx

Pernol sa...

Åååå så gulligt kort och en sån fin present!
Ta det lugnt med nubben och sillen så att du kan dansa runt midsommarstången.
Glad Midsommar på dig!
kramis Pernilla

LenA sa...

Hej vännen!
Så jättefint kort, härliga färger och dekorationer, snyggt upplägg med stark liftvarning!
Scrappandet förra veckan tog musten ur mig men nu lyser solen och varmt är det så nu kommer energin krypande igen!

Önskar dig massor av sol,värme och en Glad Midsommar!

Ha det bäst!
Kram Lena

Lena B E sa...

Glad midsommar till dig och gubben din! :)
Åååååh så söt väska du fått, jättejättefin är den!! :)
Ditt kort är sååå sött så med lilla Tilda, jättefint är det!! :) Kul att bården passade här.
Kramar från Lena

NuttesPyssel sa...

Vilket fint Tilda-kort!!!