måndag 21 juni 2010

Konfirmation

Jag fick en beställning på ett konfirmationskort.Valde denna söta ängelstämpel, som jag fått på posten. Den är så himla söt tycker jag.
Papper från Maja Design och Melissa Frances. Rosor,pärlor,en duva och ett kors fick pryda kortet. Texten utskriven på datorn.





Det händer inte så mycket i pysselhörnan nu.Lördagen ägnades åt att sitta vid tv,n och kolla in bröllopet. Så vackert det var, vilken klänning så underbar och så blev jag väldigt rörd över Daniels tal till Victoria. Ja, det var ett fint bröllop.

För ett tag sedan gjorde jag detta kort till min kära brevvän Anita. Det bör landa i hennes postlåda idag. Hon fyller år i veckan. Ännu ett stafflikort med en 3D bild.



Som så många andra så undrar jag vart sommaren tagit vägen. Inte är den här. Midsommarvecka är det och vi får verkligen hoppas att åtminstone Midsommaren bjuder på lite sol och värme. Vill önska er alla en trevlig Midsommar om vi inte hörs av innan dess.

13 kommentarer:

Pernol sa...

Åååå så vackra kort!!! Så fina papper och så fina motiv.

Ja, man undrade ju vart solen tagit vägen. Här är den nu i alla fall. Det var väl tur att det blev sol just idag. Jag ska åka på utflykt med Pysselgruppen som jag har på jobbet.

Ha det gott!
kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Underbart kort som ALLTID Lena som man bara njuter av att titta på du är så himla duktig:)
Önskar dig en riktig trevlig måndag och vecka och hoppas att solen snart tittar fram igen:) Var rädd om dig, kramar i massor från lilla Inger vännen:)

Lena B E sa...

Hej vännen!
Wooow vilka jättefina kort!! :) Dom är helt underbara båda två!! Jag håller med Inger, du är sååå duktig!!
P och kram vännen från Lena

Riet sa...

So beautiful cards Lena,i love your images and your papers.

Hugs Riet.xx

Gertrud sa...

Hej, det var ett fint konfirmationskort med en gullig stämpel. Och till stafflikortet har du använt ett så vackert papper. Det är så sommrigt och fint med kransen. Kram Gertrud

Cattis sa...

Så fint konfirmationskort :) Blir nog beställaren glad.
Ditt stafflikort är helt underbart vackert.
Var får du tag på 3D bilderna undrar jag :) Är de färdigköpta med fär på och allt, eller ?
Skulle gärna vilja prova på att använda på ngt kort en dag..
Vill passa på att önska dig en trevlig midsommar, blir lite glest med besöken nu på sommaren, även om inte solen har tittat fram ordentligt ännu..Sen har ju inte jobbet tagit semester ännu heller tyvärr, men 3 veckor kvar att jobba sen blir det lite ledigt och det ser man fram emot..
Var rädd om dig och ha det så gott / Sommar kram från mig ;)

LenA sa...

Du har gjort det igen....två helt underbart vackra kort, papper dekosar,upplägget ja allt är så samstämt så man bara njuter!

Satt också och njöt av all bröllopsyra i helgen och det är bara att bekänna...en och annan tår blev det....!

Ha det bäst!
Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Du är så himla duktig Lena så man kan inte skriva något annat så är det bara:) Tack själv för ditt besök och din goa kommentar hos mig blev jätteglad:) Kul att du tyckte om förvarings askarna och ramarna:)
Önskar dig också en riktig trevlig Midsommar vecka och hoppas du får ha det jättebra:)Kramar från lilla vännen Inger:)

Lisan sa...

Ville titta in på en liten snabbis och önska trevlig midsommarhelg. Hoppas att du får sol och fint precis som du med skriver. Dina kort är fina som vanligt, änglar är underbara.Kom på att jag skrev fel namn i ditt mail, f´låt. Vi hörs efter helgen. Kramis från Lisan

Lena B E sa...

Hej vännen!
Tittar bara in som hastigast för att önska dig en riktigt trevlig midsommar!
Ha en skön sommar också! :)
Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)
Jag ska se till att du om någon får beskrivningen till asken det är du verkligen värd så mycket som du har delat med dig av tips. länkar och idéer:)Du får bara ha lite tålamod med mig det är lite mycket just nu!
Önskar dig en riktig trevlig och skön midsommar:)
Kramar från lilla vännen Inger:)

Petra sa...

Underbara kort du gjort. Jag tyckte speciellt om Anitas kort. Men båda är superfina. Jag hoppas också på fint väder till Midsommar, då ska eller vill man ju vara ute mycket.
Ha det så gott min vän.
Kram
Petra

lk46 sa...

hej vännen!
helt underbara kort! Jag älskar dina stafeli kort, de är så vackra!
Vill önska dig en trevlig Midsommar, hoppas solen kommer lysa på dig!
Något kommer på posten, men jag tror tyvärr inte det hinnar fram förrän på Mån, blev sent innan det kom på lådan!
Ha det gott vännen och var rädd om dig!
Massor av kramar från lene