tisdag 29 juni 2010

Kära vänner!

vad ni överraskar mig och gör mig glad. Idag landade ett helt underbart hjärta i min låda, fylld med underbara blommor. Tusen och tusen tack till Lene för det fina du har gjort till mig. Jag bara älskar den, puss på dig! Titta så fin asken är, helt ljuvlig.



I förra veckan var det CC hos Svensk Scrapbooking. Jag gjorde några alster dit. Inte speciellt nöjd, men roligt att vara med. Man skulle distressa en ruta på ett kort. Här är min enkla variant.



Man skulle använda 7 olika sorters blommor på ett kort. Så här blev mitt.


Så var det en skiss man skulle göra ett kort av.



Hoppas ni har det bra i sommarvärmen.


16 kommentarer:

bili sa...

Alla tre korten tycker jag är jättefina, som alltid :) Och asken, vilken fin överraskning, verkligen ljuvlig.

Linda Horn sa...

Äääälskar ditt "sju sorters blommor"-kort!!!! Det är sååå ljuvligt och vackert!

Lena B E sa...

Jag säger det samma vilket underbart kort med sju sorters blommor!! ♥ I love it! ♥

Wow vilken vacker ask du fått av snälla och goa Lene, jag fick också nått från henne idag - ett kort som jag älskar i sina underbart härliga färger!! :)

Nu kan du tro att jag njuuuter, sitter på altanen och bara stormtrivs i värmen! :)
Hoppas du också har det bra i solen vännen.
Kramar från Lena

Petra sa...

Alla dina kort är fina, men jag tror bergis du vinner med blomsterkortet!
Distressrutekortet är jättefint i sin enkelhet. Less is more!
Vilken underbar ask du fått av Lene, förstår att du blev glad.
Ha det gott i värmen, jag har knappt varit ute idag, för varmt för min smak.´
Kram
Petra

Cath. sa...

Underbara kort alla tre, gillar din distressruta massor!
Och vilken gåva du fått, förstår verkligen din glädje!
Kram, önskar dig en bra vecka!

frubards pysselkök sa...

Oj,oj,oj. Vilka super duper fina kort! Distressrutan i sin enkelhet,7 blomkortet "Vinstvarning", Maribel-Bara så mmm....
Och vilken underbar hjärtask du fått av Lene. Förstår att du är glad över den :-)

Kram // Kikki

lk46 sa...

hej vännen!
Åh så fina kort, älskar ditt 7 sorter blommor kort, det är ljuvligt vackert!
I morgon bitti åker jag och är borta till helgen nästa vecka!
Visst är det konstigt, men jag vet redan att jag kommer att sakna att kunde gå och sätta mig och pyssla, men jag tror det vägs upp av att vara med de små!
Ha det gott min vän så hörs vi!
Kram lene

Pernol sa...

Vilka fina kort du har gjort! Burken fårn Lene var ju ljuvlig! Jag har fått ett kort av henne idag. Hon är för snäll!

Ha det bra!
kramis Pernilla

Lena B E sa...

Tusen, tusen miljoner tack för den superfina asken och det medföljande kortet jag fick idag!! :) Det är helt underbart vackert!! ♥ I Love it! :) ♥
Ha en underbar dag vännen!
Massor med kramar från Lena

Lena B E sa...

Åååååh tack för innehållet i asken också vännen!!
Kramar från Lena

Riet sa...

So beautiful box and cards Lena,i love the images and your papers.

Hugs Riet.xx

Lena B E sa...

Vill bara tala om att nu har jag uppdaterat min blogg. :)
Kramar från Lena

Catharina sa...

Oj så mycket fint du skapat till cropen.Helt ljuvligt fina alster,så nu är det bara att hoppas på turen.Asken som har fått är också helt ljuvligt vacker.Förstår att du blev supernöjd över den.Ha en skön sommar!
Kram Catharina

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)
Asken du fått av Lene är jo bara helt underbar hon är så duktig på att få till det och göra en GLAD:)
Dom alster som du själv gjort vad säger man "HELT UNDERBART VACKERT" allt i hop:)
Ja midsommar var härligt och jag njöt i fulla drag:) Skönt att höra att du också har haft det bra:)
Alltid lika trevligt när du hälsat på och lämnat spår efter dig så tack själv:) Ha det så himla bra och njut av sommaren och var rädd om dig:) Kramar från lilla vännen Inger:)

Busan sa...

Tusen tusen tack goa vännen för allt fint som kom till mig idag - det värmer sååå och vilket jobb du har lagt ner förutom att du är så duktig!!! Ja, jag är så glad och har suttit länge i eftermiddag och bara njutit av allt fint och drömt om vad jag ska kunna använda allt fint till... att du klarar stansa med dem... ja, jag har ju sett videon hos MS och det ser så svårt ut så jag skulle nog inte ens våga ge mig in på att försöka.
Måste ju kommentera de vackra korten och den underbara gåvan från Lene... ja, jag är mållös över dina bidrag och det enda ord jag hittar om allt är - UNDERBART!!! :D Så hoppas du vinner!!!
Massor med tack- och sommar-kramar till dig - är så lycklig för allt!!!
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig:)
Ville önska dig en riktig trevlig fredag och helg hoppas att helgen blir toppen för dig:) Kramar från lilla vännen Inger:)