söndag 27 juni 2010

Jag blev så glad

när jag fann ett stort kuvert i min brevlåda i torsdags.
Nyfiken som man blir, så öppnade jag direkt och fann ett helt otroligt vackert alster som Lena BE gjort. Hon har lagt ner massor med jobb på det här, det syns. För det är så vackert i sin blåa färg. Tack snälla rara Lena, puss på dig.
Det är en resväska som innehöll ett bedårande kort av Lenas egna design.
Titta och njut. Bilderna talar för sig själva.



Väskans fram och baksida.
Kortet.






Så är Midsommar över för i år. Hoppas ni alla har haft en bra helg. Vädret har i alla fall varit kanon och det ser ut att fortsätta så. Ut och njuta, ska jag göra nu.
Än en gång ett stort TACK till Lena BE.

9 kommentarer:

bili sa...

Så snygg.... Jättefin i färgerna. Lyckliga du som fått något så fint :)

lk46 sa...

hej vännen!
Hoppas du haft en härlig Midsommar!
Vilken snygg resväska med innehåll. Kan förstå att du blev glad!
massor av kramar från Lene

Riet sa...

Wowww Lena,So beautiful creations.

Hugs Riet.xx

NuttesPyssel sa...

Så fint!!!

susanne´s smulor sa...

Vilken jättefin present du fick! Men jag ser att du oxå gör fina saker. Ska titta runt en stund till för här fanns det mycket att se....

Cattis sa...

Wow så snygg, ja du den förstår jag att du blev glad över..
Hoppas du aft en bra midsommar och att du får en bra vecka / Kram kram

frubards pysselkök sa...

Huvvaligen så vacker resväska! För att inte tala om innehållet...
Jag kan förstå att du blev glad över detta.

Kram // Kikki

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅ vilken tur du har och har fått en sådan underbar resväska med kanon innehåll kan man bli annat en SUPER GLAD:)
Ha en underbar dag och vecka och var rädd om dig:)Kramar från lilla Inger vännen:)

Busan sa...

Blir så glad när jag ser du fått så underbara saker - både av Lisan och Lena BE för vet ju själv hur det värmer och glädjer. *hjärta*
Är så lycklig för väskan jag fick av Lisan ju!!! Och så vackert kort du gjort i förra inlägget... ja, du är så duktig!!!
Tänker på dig och hoppas du har det så bra du bara kan. Är så glad att äntligen kunna besöka dig och de andra tjejerna igen och se allt vackert ni gör. Lyckades faktiskt själv göra ett kort igår... och det var så kul!!! Kan inte visa det än men det kommer. :)
Ha det så bra du bara kan och var rädd om dig!!!
Massor med sommar-kramar
Busan