tisdag 1 juni 2010

Frånvarande och söt kanin

Hejsan go vänner!
Livet känns tungt ibland och just nu är jag inne i en väldigt tung period. Tänkte jag skulle berätta för er, så ni förstår min frånvaro. En mycket kär vän till mig, dog i förra veckan. Saknade är enorm efter många, många års vänskap. Jag har inte haft någon större lust till någonting. Jag går till en arbetsterapeut för träning och uppföljning av min handled, en gång i veckan. Har fortfarande mycket ont, vid vissa rörelser. Detta kommer jag att få ha ett år ca, sa hon igår. Puh, men det är bara att kämpa på med träningen.
Jag är och har varit dålig på att besöka er. Men jag kommer igen vad det lider, var så säkra.

Nu har jag i alla fall fått ett kort gjort. Ett bra att ha kort.



Denna kanin är en stämpel från Skogstokiga. Gillar den mycket, tycker den är så söt.
Ha det så bra alla, tills vi hörs igen.

12 kommentarer:

Petra sa...

Jag tänker på dej kära Lena.
Tusen kramar
Petra

Lilla Pyssel Inger sa...

Är så himla ledsen för din förlust och det måste vara så himla jobbigt:)
Sänder många varma tankar till dig och hoppas att du ska får tillbaka din lust och ork igen. Ta den tid du behöver och tänk på dig själv, men kämpa på det är det värt jag lovar dig. Har varit så långt ned i träsket själv och när man väl kommer upp igen så är livet inte så tokigt i alla fall:)Helt underbart gulligt kort du har gjort som alltid när du gör något:) Många många stora bamse kramar från lilla vännen Inger:)

frubards pysselkök sa...

Hejsan!
Det var tråkigt att höra om din vän. Nån större tröst kan jag inte ge dej, annat än att jag tänker på dej i denna stund.

Var rädd om dej:

Kram Kikki

Busan sa...

Hej vännen! Tänker på dig och förstår så väl att det är tungt nu. Skickar massor med tröste och styrke-kramar till dig ofta och hoppas att pysslet kan skingra tankarna någon liten stund så småningom. Kortet du gjort är så fint... färgerna är så milda och fina och håller med dig så att stämplen är så söt... du är så duktig fast du har det så tufft nu.
Inga ord kan beskriva vad jag känner så jag skickar bara en riktigt stor kram till dig genom cyber-rymden och hoppas att postis är snäll idag mot dig.
Massor med tröste-kramar
Busan

lk46 sa...

hej vännen!
åh så tråkigt att höra. Kan förstå att du inte har så mycket lust att blogga! Sänder dig många varma och kära tanker!
Ta den tid på dig som du behöver, dina vänner finns kvar här!
Massor av kramar från lene

bili sa...

Sänder dej många varma kramar. Ta den tid du behöver för att komma igen.

Lena B E sa...

Hej vännen!
Det är så tråkigt när någon går bort så jag förstår mycket väl att du inte orkar blogga just nu, och särskilt eftersom hon var en så god vän till dig, ja livet är tungt och svårt ibland!
Ta dig den tid du behöver för att komma igen. Du är välkommen när du än kommer tillbaka till oss.
Vi finns kvar här när du känner dig redo. :)
Sänder dig en massa styrkekramar!

Hoppas att det ska gå fortare för dig att bli bättre i din handled, ett år låter väldigt långt, hoppas verkligen att det inte ska behöva ta så lång tid!! :)

Kortet är jättefint och nallen så himla söt!! Jättegullig är den. :)
Du är så duktig vännen!! :)
Ha det så jättebra, så gott det går.
Massor med kramar från Lena

Riet sa...

What a gorgeous card Lena,i love your image and your papers.

Hugs Riet.xx

Gertrud sa...

Puss o kram, Gertrud

Viddan sa...

Hej!
Skickar styrkekramar till dig. Varit med om båda sakerna så jag förstår mycket väl att du inte har lust och ork. Känn inte någon som helst press...
Tänker på dig <3
Kram, Lena

Mim... sa...

Men så mycke snyggt det fanns att kika på i din blogg, skall bli kul att se vad du kommer att göra mer!

Cattis sa...

Jaa du det är aldrig en sådan förlust bara går en förbi, Självklart när det är en vän så sitter smärtan och förlusten djupt.
JAg kan säga att jag tänker på dig och det du går igenom. Hoppas även att du har någon att prata med om vad du känner eftersom det verkade vara en nära vän...
Å bry dig inte om bloggandet nu, både bloggen och vi vänner finns kvar här när du känner att din tid och lust kommer tillbaka..
Stor stor styrkekram från lilla mig ;)