torsdag 3 juni 2010

Bloggen firar födelsedag 10/6

Hej på er go vänner!

Nästa vecka firar min blogg 2 år. Tänk vad tiden går och vilken fantastisk resa man gjort. Inte kunde man väl ana att man skulle få så många goa bloggvänner och trevliga kommentarer. Ett stort TACK till er alla, som finns där.

Jag tänkte fira detta genom att ha en liten utlottning. Skriv en eller om du vill flera kommentarer under detta inlägg. Jag kommer fredagen den 11/6 dra två stycken vinnare till varsin förpackning med blommor. Hoppas du vill vara med och fira.

Så tänkte jag visa er två stycken vackra kort som jag fått med posten.


Jag vann ett tröstpris hos Lena BE för ett tag sedan och med paketet fick jag detta söta kort. Tack Lena.


I veckan kom detta vackra kort från kära Busan. Ett vackert hjärta som glimmar så fint. Tack Busan!


Så till sist ett kort som jag gjort. Mimosastämpeln är så himla gullig. Motivet har jag fått på posten, tack för det.Papper Maja Design, symaskinen har fått jobba lite, utstansade blommor och blad, några hjärtpins, en vacker pärlfjäril, lite spets och ett hjärt charms.
Nu har äntligen sommaren kommit och jag hoppas att solen skiner på er med och att ni får en bra vecka.
Tack för all omtanke ni ger, genom era kommentarer.


29 kommentarer:

Petra sa...

Grattis till snart 2 år. Ja hjälp så fort tiden går. Jag firar också 2 år till hösten, måste kolla upp datumet. Jag håller med dej, man blir nästan som en liten familj med sina bloggvänner, måste kika inom o kolla så allt är bra med alla hela tiden:). Kram o ha det så bra det går min vän.
Petra

Hanna sa...

Stort grattis Lena! Jag håller med om att Mimosa är jättesöt och pappren är otroligt vackra. Ett helt underbart kort!

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till 2 års dagen! :)

Vilket jättevackert kort du fått från Busan, hon är go hon!! :) Hjärtat är superfint!

Åååh så gulligt kort du gjort vännen!! Jättefint är det!! :)

Massor med kramar från Lena

Riet sa...

What a gorgeous cards Lena.

Hugs Riet.xx

lk46 sa...

Va kul, grattis vännen! Måste kolla hur länge jag haft min!
är allt bra med dig min vän?
Massor av kramar från Lene

Gertrud sa...

Ja tänk vad 2 år går fort. Jag håller med er att det är fantastiskt med alla vänner man fått. Så fina kort du fått i brevlådan och du har själv gjort ett gulligt kort. Roligt med lite andra stämplar än M och hÄ. Vi ses imorgon kompis, kör lungt. Kram Gertrud

Gertrud sa...

Välkommen till Skåne, jag har fixat fint väder. Kaffet är klart kl. 1700. Kram Gertrud

Gertrud sa...

Det vore ju kul att få blommor på sin födelsedag :) Kram Gertrud

Petra sa...

Trevlig helg önskar jag dej Lena och vill passa på att säga att ditt kort ovan är superfint. Hälsa Gertrud, men du kanske redan har varit där.
Kram, kram

Pernol sa...

STORT GRATTIS på till 2 år!!! Tänk vad tiden går. Det känns som om det var igår.

Trevlig helg!
kramis Pernilla

sussies sa...

GRATTIS till 2 år med bloggen, tiden går ju så himla fort!

Jättefint kort du fått av goa Busan och ditt kort är också så fint!

Visst är det otroligt vilka fantastiska vänner man kan få via en blogg.

Tänker på dig ska du veta vännen!
STOR KRAM till dig från Susanne!

Gertrud sa...

Tack Lena och C för besöket igår. Tack för hjälpen med att lägga in min Revolution till försäljning på Tradera. Ha en fortsatt skön helg i Skåne. Kram Gertrud och R.

frubards pysselkök sa...

GRATTIS till dina 2 år! Jo, jag kan bara hålla med de andra att tiden går fort. Alldeles för fort :-))

Roligt med bloggvänner, och fantastiska vänner ska man vara rädd om...

Så därför är jag glad att ha funnit dej!

Kram // Kikki

frubards pysselkök sa...

Hej igen!

Glömde ju säga vilket gulligt Mimosa kort du gjort!

Måste nog försöka inskaffa nån sån stämpel...

Kram igen // Kikki

Cattis sa...

Hej hej :)
Ett stort Grattis till dina 2 år, ja du tiden bara springer iväg.
Jättefina kort du fått, fick själv ett jättefint av Lena BE när jag vann inne hos henne, men oj kom ju på nu att jag glömt att blogga om det..
Ditt kort är jättefint och håller med om att stämpeln är hur söt som helst..
Din fjäril där i hörnet är ju med såå söt..
Hoppas allt är bra med dig och att du haft en trevlig nationaldag.
Var rädd om dig / Kram kram

lk46 sa...

Hej vännen!
En liten hälsning för att höra hur det är med dig? Hoppas du blir bättre för varje dag och snart slipper värken!
Var rädd om dig vännen!
Kram Lene

Busan sa...

Vilket fint kort du har gjort vännen!!! Det är så sött och romantiskt!!! Duktig du är!!!
Hoppas så att du har det så bra du bara kan och jag är så glad du tyckte om det enkla kortet jag gjorde till dig... det värmer så!!! Och kortet från Lena BE... ja, det är så somrigt och fint och papperna passar så fint ihop... Är så glad själv för det kortet och vinsten jag fick av henne och det är så roligt att sitta och titta på allt!!!! :)
Tänk att det är två år sedan du startade din blogg snart.... ledsen att jag inte hinner göra något att gratulera dig med men det får bli vid ett senare tillfälle.
Tänker på dig ofta än om jag är dålig på att höra av mig men hoppas du har det så bra du kan och att du haft en okej helg.
Massor med tröste- och krya på dig-kramar och några sommar-kramar så klart!!!
Busan

Maria sa...

Hej Lena.

Va roligt att din blogg har födelsedag. Fina kort du fått med posten . Vad kan man säga om ditt kort, en "perfect match" rosorna på klänningen och rosorna i pappret och de fina blommdekorationerna. Supersnyggt och jag gillar ju att du sytt.

Grattis nu

Maria

Busan sa...

Hej vännen! Bara jag som är inne hos dig igen och tittar och njuter av allt ögongodis du visar... känner för att pyssla men orken finns inte idag och det är mulet och grått men det gör inte så mycket idag för jag myser ju här istället! :)
Ja, det är inte klokt vad tiden går och imorgon är det din bloggs 2-årsdag... hoppas du får en fin dag om vi inte hörs då om jag kan med till veterinären... tänker på dig och grattar nu istället!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! :)
Hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Sommar-kramar
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

JÄTTESTORT GRATTIS TILL TVÅ ÅR JIPPI JIPPI:) Å vad tiden går fort jag har faktiskt inte koll alls på hur länge jag har haft min blogg !
Underbart kort du fått av Busan vännen och kortet du gjort själv är super fint jag gillar som alltid:) Hoppas det inte är lika tungt och att du mår bättre, ta hand om dig själv och tänk på dig själv!!! Kramar och värma tankar från lilla Inger vännen:)

Petra sa...

GRATTIS IDAG PÅ 2-ÅRSDAGEN!
Kram
Petra

Jezz79 sa...

Grattis till två år!!!! Jättefint kort du gjort, med Mimosan..
Jessica

Camillaskreativa sa...

Nämen grattis! Vilken tur att jag tittade in idag och inte missade att lämna en kommentar :o)
Kramar
Camilla

Camillaskreativa sa...

Åhh här kommer en till, man vill ju öka sina vinstchanser... hi hi

Camillaskreativa sa...

Äsch en till måste jag ju slänga in... åh än en gång grattis.

Camillaskreativa sa...

Glömde ju säga vilket fint kort du gjort, helt underbart. Men det är ju allt du gör :o)
Kramar

Marie-Louise sa...

Men grattis på födelsedagen till din blogg då! Inte så aktiv själv just nu, men vilken tur att jag kikade in just idag.... Kram till dig, ha det gott!

Gertrud sa...

Tittar in och tar en lott till i sista stund. :) Gertrud

Petra sa...

Jag tar också en lott till genom att nu säga God Natt.
Natti natti.
Petra