söndag 16 maj 2010

Stafflikort

Det pågår ett bloggparty inne hos Allt Om Scraps forumet. Jag har gjort ett kort till
Cath´s utmaning, stafflikort med tema Kärlek. Eftersom jag håller på med några bröllopskort, så passade detta tema bra.
Här kommer mitt kort.


Jag har använt Pysselgummans superfina papper Romanza till underdelen av kortet. Tycker rosorna och texten var så passande till temat. Jag har satt mönsterpapper på undersidan av kortet och där stuckit in ett tags. På det kan man skriva sin hälsning.

Tack för alla svar jag fått i mitt förra inlägg. Jag är helt inne på samma linje som er. Nr 2 är finast.
Ha en bra fortsättning på söndagen.

9 kommentarer:

bili sa...

Så vackert stafflikort!!!!! Färgerna otroligt läckert rosa, dom pappren måste jag kolla in vid tillfälle. Buketten med dom vita rosorna och guldbladen passade verkligen in.

Gertrud sa...

Gud så vackert kort! Om jag får sticka ut hakan så är det nog det finaste kort på länge. Vackra papper, du har tagit fram symaskinen och en underbar textstämpel. Gemet är pricken, eller nej det är nog att du har pussat på kortet :-) Det är så FINT. Kram Gertrud

Maria sa...

Här lyser flitens lampa.
Du är inne på staflikort och det ser kul ut.
Snyggt blir det oxå.
Maria

LenA sa...

Det ena kortet finare än det andra, din kreativitet har inga gränser!
Älskar dina små blombuketter dom är superfina och jag håller med G...pussmunnen är pricken över i på detta kortet!
Hmm, får nog ta en närmare titt efter dessa papper.....underbara, ialla fall när de passerat dina händer!
Kram Lena

Cath. sa...

Å, vad roligt att du ville anta min utmaning i bloggpartyt! Och så snyggt!!!
Kramar!

Riet sa...

So beautiful card Lena,i love your papers and details.

Hugs Riet.xx

Maria sa...

Tack söta du för fina kommentaren om min färgläggning.
Kram Maria

Britt-Inger sa...

Oj så mycke snyggt du gjort sen jag var här sist :):) Underbara bröllopskort!!!
Ha en bra-solig-dag.
Kram, Britt-Inger

lk46 sa...

Mycket vackert kort Lena. Dina stafelie kort är så snygga, men det är helt underbart!
Ha en bra dag!
Kram lene