tisdag 18 maj 2010

Kortboxar

Jag hittade en beskrivning här till några små lådor att lägga kort i. Har gjort ett par stycken. Kan ju vara roligt att ge bort lite mer, än bara ett kort ibland.








Soligt och fint har det varit på fm idag. Nu kommer det lite regnskurar, men det är i alla fall varmt. Gräset är nyklippt här utanför, så det doftar gott nu. Jag tror inte att jag hinner med något mer pyssel innan helgen. Ska till sjukhuset ett par gånger till denna vecka. Så jag vill redan nu önska er alla en riktigt Glad Pingst.
Hoppas ni har det bra i denna " hänryckningens tid".

16 kommentarer:

LenA sa...

Sååå fina, allt du tar i blir ju så himla bra, du måste ha "magic fingers"!
Förlåt en dum fråga men....dom där "gångjärnen" stansar du ut dom???
Ha det gott vännen!
Kram

Viddan sa...

Njuter av dina nya alster och önskar dig också en bra fortsättning på veckan. Kram, Lena

Riet sa...

Ohhh wowwww Lena,what beautiful,i love your papers.

Hugs Riet.xx

Gertrud sa...

Så fina askar, finns det mallar eller hur gör du? Gångjärnen är så läckra.är dom 16x16cm ?. Jag tänker att det är ju smart när man gör kort med mycket rosor och annan deko som man är rädd om. Jag vill också göra! Hmm kram Gertrud

Britt-Inger sa...

Såååå otroligt läckert.....
Fick lite idéer nu... ;);) Tack!
Ha en skön dag.
Kram Britt-Inger

Cattis sa...

Wow vilka tjusiga boxar..
Har legat i influensa några dagar nu så jag har inte skrivit några kommentare, även om jag kanske har varit inne en snabbsväng :)
Stafflikortet i ditt tidigare inlägg var med jättetjusigt..
Där hade du visst tageit hjälp av symaskinen med..Har sett när man tittat runt lite på bloggar att en del gör det, tjusigt..
Ha det så gott och var rädd om dig / Kram kram

Busan sa...

Hej vännen! Ville bara titta in och önska dig en mysig pingst-helg och ser att du har gjort så mycket fint - du är så duktig!!! WOW!!!! Tänker inte kommentera allt för då blir det ett lååångt inlägg... *rodnar*
Hoppas så det gått bra för dig på sjukhuset... har varit så dålig på att sitta vid datorn och har inte följt dig sista tiden som jag önskat. Tiden och orken räcker inte till det jag vill och du vet ju hur det är. Har varit bättre än här till och från och har lyckats plocka fram lite sommar-kläder och fixa lite med våra blommor inför sommaren så hoppas kunna få mer tid till datorn och pyssel snart igen. Hoppas så att du har det så bra du bara kan!!! Tänker på dig ofta och hoppas så att det går framåt med din arm också!!! Skriv och berätta när/om du har tid och ork... men framför allt - hoppas du kryar på dig och var rädd om dig!!!
Är så glad och tacksam för den underbara asken jag fick av dig... ännu har inget flyttat in i den men det kommer när jag får mer pysseltid igen... kanske blir det bling... måste ju vara något vackert i en vacker ask!!! :)
Skickar massor med krya på dig-kramar till dig!!!
Busan

Pernilla sa...

Väldigt fin ask.
Ville passa på att kika in och önska en trevlig pingst.

Kram Pernilla

Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla sa...

otroligt klantigt av mig. Det var inte meningen att du skulle få alla dom , förlåt mig. En hade räckt. Datorn ville inte som jag. Har du möjlighet ta bort dom, jag kunde inte.
Kram Pernilla.

Gertrud sa...

Hej Lena, vill önska er en Glad Pingst. Kram Gertrud ♥♥♥