söndag 2 maj 2010

En prinsessa

blev det på kortet till en annan liten prinsessa. Det är till lilla Tuva som fyller 5 år nästa månad. Rosa och blingit med en söt Magnoliastämpel. Pappren är även dom från Magnolia.
Mitt senaste inköp till min hobby är Spellbinders pedants " Fleur De Lis". Det är ett köp som jag absolut inte ångrar. Både motivet bakom tjejen och hörnen är utstansade med den spellbindersen.


det är supergott väder idag och jag ska passa på att sätta mig ute en stund till. Ha en bra fortsättning på söndagen.

9 kommentarer:

bili sa...

Det var en söt prinsessa och sött papper med kronor på :) Ha en skön söndag i solen

Gertrud sa...

Vilken söt prinsessa! Så snyggt med det du har stansat ut. Och pappret med prinsesskronor på. Lilla Tuva kommer att bli jätteglad. Jag älskar rosa kort!
Kram Gertrud

LenA sa...

Helt underbart ljuvligt.....absolut en av de sötaste stämplarna från Magnolia tycker jag!
Spellbinderstansen förstår jag att du är nöjd med, jättefin!
Nu ska jag försöka få bort jorden från fingrarna(grävt rabatter) och sätta mig och pyssla en stund!
Ha en bra kväll!
Kram Lena

Cath. sa...

Sockersött så det förslår och helt ljuvligt! Jag har kikat på den där stansen ett tag och blir bara mer och mer sugen, underbar är den!
Kram och önskar dig en fin ny vecka!

Riet sa...

What a beautiful card Lena.

Hugs Riet.xx

Cattis sa...

Ett riktigt fint och gulligt kort, nu blir nog prinsessann glad.
Men jag måste få fråga en sak hihi nu är jag igång igen, Jag ser att så många av er har så fina bakgrundsmotiv ni sätter bakom era stämpelmotiv.
Spellbindersen skriver du, vad är det?
Måste man ha någon stor apparat som man sedan köper olika mallar till för att få till alla fina saker ni gör, ovala, runda mmmm
Kanske är riktigt trög nu men fattar nada..vill med kunna göra såna fina :(..
Må så gott / Kramiz

Busan sa...

Hej vännen! Vilka ljuvliga kort du har gjort sedan jag tittade in senast - alla stämplarna är sååå söta och underbara och du har så fina färger i allihopa... så duktig du är!!!
Håller med dig att de spellbinder formerna är så söta och passade ju perfekt här!!! Lilla Tuva kommer bli så glad!!!
Hoppas himlen är blå hos dig med idag och att vi kan få en kopp kaffe ute idag med. Är redan +9 här så ser ju lovande ut!!! :)
Har du lika ont än? Går det bra med din träning? Hoppas så att det går bra för dig och att du också får en bra början på veckan. *hjärta*
Massor med krya på dig-kramar
Busan

Lena B E sa...

Åh så fint kort du gjort igen, prinsessan är så söt och spellbindersen är kanonsnygg!! :)
Ett toppenbra köp du gjort vännen!! :)
Ha det så bra.
♥ Kramar från Lena

NuttesPyssel sa...

Så fint kort! Gillar Magnoliastämpeln !