fredag 14 maj 2010

Bröllopskort

Hejsan!
Det har varit lite si och så med pysslandet i veckan. Har medvetet hållt igen lite och så har väl inte inspirationen varit den bästa heller.
Jag har fått beställningar på några bröllopskort.
Kort nr 1


Kort nr 2



Det här kortet är inte färdigt. Innan jag klistrar fast framsidan, så ska jag göra insidorna klara.
Tänkte ev sätta monograms på hjärtat med. Jag ska göra ytterligare några bröllopskort. Skulle vilja ha lite smakråd. Vilket kort tycker du är finast, kort 1 eller kort 2?
Idag har vi äntligen fått lite varmare väder här och än har det inget regn kommit. Får se om det kan hålla sig idag utan! Vill önska er alla en trevlig helg
.

9 kommentarer:

bili sa...

Nja, svårt val, men faktiskt tror jag att jag röstar på nr,..... 2.
Båda är vackra på sitt sätt.

Gertrud sa...

Hej, det var ingen lätt uppgift du gav oss. Du har gjort två vackra kort. Det rosa med brudparet är romantiskt med rosorna och spets. Det andra kortet är också mycket romantik med hjärtat. Fint med spetsrosetten och knappen. OM jag nu ska välja så blir det nr. 2. Jag har varit ledig hela veckan och jag har också kämpat med två kort. Vädret är kallt och blåsigt. Men vi hoppas på bättring, kram kompis. Gertrud

Riet sa...

Wowww Lena,what a beautiuful cards,i love your images and your papers.
So gorgeous details.

Hugs Riet.xx

Petra sa...

Men hjälp så svårt. Så där får du inte göra..... Båda är liiika fina men om jag nu måste välja så tar jag nr 2. Eller, nr 1, nä, jag tar nr 2!
Kram
Ha det gott.
Petra

LenA sa...

Så fina båda två var och en på sitt sätt....men mitt ♥ klappar lite extra för....just ♥...kort nr 2!
Ha en bra helg!
Kram Lena

Cattis sa...

Ville kika in och önska en trevlig helg :)
Här har vi inte klarat oss ifrån regnet idag :( får hoppas att det blir bättre väder imorgon..
Båda dina kort är jättefina..
Jättefina papper du har använt..
Om man nu måste välja ett kort så tycker jag nummer 2.
Men det där är ju kanske lite med beroende på vem mottagaren är.
Det andra kortet tycker jag var väldigt stilrent, och det gillar ju jag ;)
Kram kram

NuttesPyssel sa...

Jättefina kort! Vilket som är finast? Måste man välja? Om man måste, så blir det nog... Hm, nr2 tror jag... =)

Marie-Louise sa...

Hej, båda är jättefina men jag håller nog också nr 2 som favorit =) Kram kram

Cath. sa...

Sååå vackra båda två!
Kram!