tisdag 4 maj 2010

Bonus barnbarn

God dag i stugorna!
varken sambon eller jag har några egna barn. Men vi har 8 stycken helt underbara bonus barnbarn. Jag fick ett fantastiskt vackert halsband av dom i julklapp.




Ett jättefint halsband. På ringen står det Bonus barnbarn och på brickorna alla deras namn. Jag är så glad i detta halsband så. Visst är det fint!
Jag håller på med korten till dessa små liven nu. Två av dem har redan fyllt år.
Nu har jag gjort ett kort till Thea som fyller 7 år i sommar. Hon är storasyster till Tuva.


Även här en Magnoliastämpel, Magnoliapapper och lite bling naturligvis.
Ha en bra dag och var rädda om er.

11 kommentarer:

lk46 sa...

hej vännen!
va kul att man kan få barnbarn ändå och så fint halsband du fått!
Kortet är underbara, jag kan för¨stå att du gillar den stansen, så snyggt på båda detta och det andra kortet!
Ha en härlig dag vännen och ta hand om dig!
Massor av kramar från lene

LenA sa...

Hej Lena!
Blev så glad när jag fick se ditt inlägg...saknat dig!
Vilket jättfint halsband och underbart att ha bonusbarnbarn! Kom att tänka på ordspråket.. It takes a hole village to rise a child..
Glömde nästan kortet...Superfint!

Kram, Lena

bili sa...

Rosa kort är bra sött, även Magnolia :) Gillar blommorna. Ha en skön vårdag.

Petra sa...

Snälla, söta, rara, gulliga, älskade Lena. Om du visste hur glad du gjorde mej idag. Vilken överraskning som låg i min brevlåda. Har suttit och kollat in alla fina detaljer och ditt fantastiskt välgjorda arbete. Jag grät när jag fick den vackra asken. Blev så himla rörd. Så fantastiskt fin. Tack min kära vän. Det som låg i den lilla lådan uppskattade jag också väldigt mycket:).Tusen kramar, you made my day.
Petra

Lena B E sa...

Tusen tack igen kära vännen, du gjorde min dag idag!! :D Jag är så lycklig för den vackra boken så om du bara visste!! :) Vilket enormt arbete du har lagt ner på den fantastiska boken, nu ska jag sätta mig och njuta av den igen med en kopp kaffe bredvid mig. :)

Vilket jättefint halsband du fått av dina bonus barnbarn.
Kortet till den lilla tjejen är så gulligt så, jättefint!! :) Den stämpeln på Tilda är så söt så!!

Men så roligt att du vann vännen, det är du verkligen värd.
GRATTIS GRATTIS!
Ha en toppenbra dag.
Många kramar från Lena

Gertrud sa...

Hej Lena, vilket gulligt kort. Jag gillar Magnoliastämplarna. Jag har sett ditt fina halsband och det är så fint. Har jag missat något? Vad har du vunnit, nyfiken! Kram Gertrud

Riet sa...

Ohhh wowwwww Lena,what beautiful,i love your image and colours.

Hugs Riet.xx

Marie-Louise sa...

Vilket fint halsband! Och för att inte tala om kortet, supergulligt! Stor kram!

Petra sa...

Lena, kan du hjälpa mej med en sak. Du är så duktig på att leta upp grejer på datorn. Jag ska göra några pappersmuffinsar, har sett jättefina på nätet med rosor till mitt lilla barnbarns namngivningsfest, till dukningen. Men nu hittar jag det ingenstans. Har letat som en galning överallt, men ingenstans hittar jag en mall.
Kram
Petra

Cattis sa...

Åh vad roligt med ett sånt halsband, förstår att du är glad i det :)Fint var det med, så har du dem alla nära hjärtat :)
Ännu ett underbart kort från dig :)
Gillar verkligen alla de här fina cirklar och utstansade som är bakom flickan, vill med haa :( men det får väl vänta ett tag, vad jag förstår så kostar det väl en rejäl slant att köpa, eller?
Jättefint kort iaf..
Ha det så gott / Kram kram

Lena B E sa...

Godmorgon vännen!
Nu sätter du väl kaffet i vrångstrupen när jag är vaken så här tidigt. Ha ha ha.
Vill tipsa dig om en tävling jag ska ha, på fredag kommer det inlägget i min blogg. Hoppas du vill vara med!! :)
Ha det så bra.
Kramar från Lena