lördag 8 maj 2010

Bildförvaring

Hej på er allihopa!
Hoppas allt är ok. Här är det pysselväder. Det regnar och är så grått och inte något lockande till uteliv.
Jag brukar skriva ut en hel del bilder från nätet. Dessa har jag inte haft någon ordning på. Nu ska jag ändra på det, tänkte jag.
Hittade hären beskrivning till en liten bok. Man behöver ju inte fylla den med recept. Tanken är att jag ska sortera lite bilder i min. Den var verkligen rolig att göra och jag funderar på att göra en till. Man kan ju tex ha tags eller färglagda motiv i den. Möjligheterna är många.
Nåväl, här kommer lite bilder på min bok.







Alla sidorna har fickor, där man kan förvara saker. Jag har inte dekorerat insidorna något. Utan låter pappren tala för sig själv. Pappren är från Paper Loft och jag älskar dom.
Ha en bra fortsättning på helgen.


8 kommentarer:

Gertrud sa...

Hallo i stugan. Här var det också sommarfint. Det var en fin bok du har gjort. Allt för att ha ordning på alla smålappar. Jag ska titta närmare på den. Jag fortsätter pyssla med ett lila kort. Kram Gertrud

Catharina sa...

Oj,oj,oj jag säger då bara det.Hur snyggt som helst.Verkligen en kul idè till att sortera bilder på.Kanske borde jag också göra mig en liknande.Har ju inte heller så bra ordning på alla bilder från nätet.Ha en forsatt underbar hel och tack för tipset!
kram catharina

Lena B E sa...

Hejsan vännen!
Hoppas allt är bra med dig?!
Wow så snygg bok du har gjort!! Vilken kul grej, och en jättesmart ide är det också!! Kanon vännen!!
Ha en härlig helg.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Hej igen!
Här blommar det och är så fint, jättesnygg blogg du har nu!! :)
Så sommrigt!
Kramar från Lena

bili sa...

Snygg och praktisk bok. Jättefina papper, gillar dom :)

Riet sa...

Ohhh wowwww Lena,what BEAUTIFUL ,i love your images and papers.

Hugs Riet.xx

Annethe Andersson sa...

Hejsan

Kanonfin bok!! Var hittade du beskrivningen till den?? Skulle gärna prova på och göra en själv.

V.H Annethe

Camillaskreativa sa...

Ahh, ett sånt fint och fiffigt album. Det skulle nog jag oxå behöva och samla bilder i :o). Du har väl fått mitt mail där jag tackade så innerligt för den fina asken ,annars gör jag det här oxå ?! :o) Den är helt underbar och jag blev så glad och överaskad när jag öppnade posten den dagen :o)
Hur är det med armen, har den läkt bra och kan använda den ngt nu?

Ha det gott
Kramar
camilla