lördag 17 april 2010

Tjohooooo

12 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Ett superfint kort med härliga detaljer!
Så fint när man testar på olika tekniker!
Själv är ju urusel på att testa nya tekniker..
Men det är gött å se när andra gör det :)

Trevlig helg!!

KRAM Petra

LenA sa...

Vilket vackert kort....du är verkligen beundransvärd, superfint!

Ha en fortsatt bra (pyssel)helg!
Nu väntar jag med spänning på vad du ska överraska med nästa gång!!!

Ha det bäst!
Kram, Lena

bili sa...

Tjusigt kort. Kul att se att du är igång igen.

Gertrud sa...

Jag visste att du skulle göra det. Ett jättefint kort, snyggt med guldet. Ja du, det är tur vi har Mirabel och att du har C. Det har verkligen varit pysselväder idag. Ha det bra kompis, kram Gertrud

lk46 sa...

Ja inte trodde ju jag att du kunde hålla dig från skapandet... och se det kunde du ju inte heller!
Ursnyggt är det! Duktigt att jobba på med en hand!
ta hand om dig vännen!
kram lene

Lena B E sa...

Du är ju helt makalös vännen!! Sitta och göra ett kort med bara en hand, och ett helt kort har du fått till också!! Helt kanon!! :)
Wow så jättefint det blev och wow så duktig du är!! :D
Att du har lyckas fått dit så många detaljer med bara en hand, otroligt! :O
Glittrar så fint gör det med.
Jag är full av beundran!
Filmen är toppen åååh så snyggt det blev, så ska jag göra nån dag också. ;)
Ha en jättetrevlig kväll och morgondag.
Massor med kramar från Lena

Cath. sa...

Helt fantastiskt att du gjort det underbara kortet med bara en hand! Superfint! Du R duktig du! Kramar!

Cattis sa...

Ha ha ja skam den som ger sig, eller?
Kortet blev supersnyggt å tänk att du bara gjort det med en hand :)
Snyggt jobbat Lena....
Kram kram

Busan sa...

Oooh så fina kort du har gjort och vad glad jag blir att du kan pyssla lite igen!!! Det är ju så kul och vet ju du längtat så. Du är helt otrolig och det är så vackert!!! Och håller så med de andra du är så duktig - förstår det tar tid men sååå snyggt det blir!!! :) Heja dig vännen!!!!
Här är jag så glad också att jag kunnat börja på ett kort och gubben får hoppa in och hjälpa mig med i mellanåt och det går riktigt bra.
Hoppas du får en bra dag och var rädd om dig!
Varma vår-kramar
Busan

Lisan sa...

Säger bra WAO. Begriper inte hur du kan göra något så fint med bara en hand. Det är super-super. Sen vill jag tacka för det jätte fina kortet som jag fick i fredags med. Tusen tack vännen. Det var så himla fint. Tack för omtanken vännen. Hoppas du snart får lägga gipset och kan pyssla med båda händerna. Ha en bra vecka. Kramis från Lisan

Linda Horn sa...

Såååå snyggt!!!! En helt ny teknik för mig, nu måste jag ju börja samla på min mister med!!!

Kram
PS: Vet du förresten nån som säljer miniflaskor med mist? Har hört att det ska finnas....

mia sa...

Åhhh! vilket fint kort!!
Jättekul teknik! Tilltalar mig. Måste nog prova!! =D
kram//mia