onsdag 14 april 2010

Tidsfördriv

Jag har förmågan att samla på mig en massa länkar i favoriter. Tänkte jag skulle rensa lite bland dom. Ta bort icke fungerande länkar mm. Men det går trögt, ha,ha. Jag fastnar överallt och kommer inte särskilt långt. Hittade den här sidan med en massa filmer att titta på. Kolla gärna för där finns mycket fint att se och även lite freebees att ladda hem.
Sedan har jag ett enkelt spel som jag gärna fastnar vid. Det är beroendeframkallande och ni hittar det här
Det har varit ett kanonväder här på fm. Har suttit i perioder på balkongen och njutit. Vi har vår balkong i söderläge och under den tidiga våren är det jättegott att sitta där. under högsommaren blir det för varmt.
Nu har det kommit upp lite moln, men solen glimmar till ibland.
Ha en fortsatt bra dag.





3 kommentarer:

Lisan sa...

Hejsan, Tack för dom värmande orden på min blogg. Idag är jag lite på benen och satte mig lite vid datorn. Tar det i små portioner så inte migränen ska utlösas och den hänger i luften. Så mycket fint du har hunnit med nu under tiden jag bara har legat. Fina saker har du fått med ser jag. Ha det så bra och va rädd om dig. Kramis från Lisan

Lena B E sa...

Oj vad du hittar mycket kul nu vännen, tack för länkarna som du delar med dig av!! :)
Hoppas du har det bara bra min vän?!
Kramar från Lena

Britt-Inger sa...

Min hårddisk är en explosiv vara och nu blev det en till sida med spel;);) Det är ditt fel ;);)
Kramar tll dej.
Britt-Inger