onsdag 21 april 2010

Stafflikort

Hej på er!

Snöar det på er idag? Här har det regnat en hel del och nyss såg jag att det var lite snö i regnet. Ja, ja det är som det är.


Jag har lyckats få till ett kort igen. Denna gång blev det ett stafflikort. Ja, jag har haft lite extrahänder ibland, läs sambons. Han kanske blir riktigt "biten" av den här hobbyn så småningom, ha,ha.

Bakgrunderna har jag gjort själv. Jag har använt distresser och glimmer mist till dom. dom skiftar lite i rosa-brunt. Bilden har jag hittat på nätet och skrivit ut.



Jag har satt ett papper på undersidan med och där stuckit in ett tags med en grattishälsning.


Ha det så bra.
♥KRAM♥


14 kommentarer:

bili sa...

Snyggt kort! Fint med bilden och alla rosorna runt om. Kul idé med tagsen att dra fram.
Hoppas du snart blir av med gipset, klia inte sönder dej bara.

Petra sa...

Jag säger bara en sak: UNDERBART!!!!
Kram
Petra

Lena B E sa...

Jag håller med Petra, superfint!! :)
Så smart ide med extra plats för tagsen!!
Hittade du en header där också på scrappin blogs? Vart då?
Jag vill också ha en! ;)
Kramar från Lena

Petra/Paradise sa...

WOOOOOW!
Vilket toppenläckert stafflikort du gjort!! Älskar allt med det.
Färgerna, dekorationerna, kortvikningen jah, allt! :D

Tack vännen för dina söta ord inne hos mej! *glad*


MÅnga kramar Petra

Catharina sa...

Åh så vackert!Jag tycker att dessa staflikort är så fina.Skulle själv vilja prova att göra ett sånt någon gång.Bilden från nätet är ju oxå helt underbar.Vart på nätet har du hittat den???
Kram Catharina

LenA sa...

Underbart vackert! Finurligt att skriva hälsningen på en tags,snygg bakgrund du har gjort och blommorna......ja vad säger man mer än att hela kortet är en njutning för ögat!
Kram, Lena

LenA sa...

Nu hade jag för bråttom, glömde ju säga att du har hittat ytterligare en supersnygg bloggbakgrund!
Kram

frubards pysselkök sa...

Så mycket snyggt att titta på i din blogg idag! Supersnygg bloggbakgrund! Men stafflikortet var det snyggaste :-))
Visst är våra gubbar bra på många saker. T.o.m. scrapping...
Hoppas att du inte har det allt för besvärligt mede ditt gips, och allt som följer med det.
Här i Piteå har vi haft strålande sol idag. Kanon varm!

Kram // Kikki

Lena B E sa...

Din bakgrund på kortet är superdupersnygg!! :)
Så bra du fick till den vännen! Duktigt av dig som är enarmad!!
Oooh din header är jättefin och passar jättebra i din redan tjusiga blogg!! Tack för länken jag ska kika in där också och se om jag kan hitta nån passande.
Kramar från Lena

Ellis sa...

Vilket härligt kort du har gjort! =)
Kramar

Maria sa...

Hej.
Verkligen Vintagekänsla här.
Roligt att du skapar trotts gips.
Egen bakrund är snygg.
Man kan trolla till det med distresser :)
Tack för tips om pop-up card.

Maria

lk46 sa...

Åh Lena så vackert kort! helt underbart är det!
Kram Lene

Gertrud sa...

Här har man varit borta 3 dagar och vad händer? Jo, du har möblerat om hemma hos dej och ny bakgrund. Du har fått det jättefint. Och sen har du gjort ett så fint kort med en hand! Du är fantastisk! Ett ljuvligt kort, den gratulationsstämpeln gillar jag. Kram på dej, Gertrud

Anette sa...

Helt underbart snyggt!