måndag 12 april 2010

Post från Tyskland

Hej på er!
Idag har jag varit på möte med FK. blev inget mer avhandlat än att det ska bli ett nytt möte i slutet av maj. Han insåg läget och såg att jag inte kan göra så mycket mer än vänta. När jag kom hem så låg det mycket trevlig post i min låda.
Tack snälla Andrea för det fina jag fått.


Ett mycket vackert kort med underbara detaljer. Dessutom fick jag en vacker Magnoliastämpel. Är det någon som vet vad detta är för tuff stämpel hon använt på kortet? fick svar av Andrea. Det är en digistämpel från här


Som dekoration sitter en mycket snygg kjedja. Finns dom att köpa här i Sverige tro? Den är riktigt tuff tycker jag.


En detaljbild av den vackra blombuketten.

Vielen Dank meine Freundin Andrea!

Hoppas ni får tillfälle att njuta av det vackra vädret. Själv ska jag ta en kopp kaffe på balkongen nu.


myspace layout images

myspace layout


7 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh så mycket fint du fått, vad snäll hon är Andrea!! :)
Så häftigt kort hon gjort, jättefint!! :)
Jag vet inte vad det är för stämpel, men kanske det är en tingtura??? eller den kanske inte ens finns i sverige, vad vet jag??
Låter gott med kaffe, tror jag ska ta en kopp jag med. Ha det så bra.
Kramar från Lena

Andrea sa...

Hi Lena,
Nice to see that the mail has arrived for you.
The stamp has a digital stamp of
Stichybear. Please look at my blog, where you'll find this link. The chain is a hanger for a jacket. I bought it in a cheap store. There they have items for 1 €. Such shops have you also determined. If not, tell me please answer, I'll send you some.
I hope you have the Magnoliastempel yet.
Greetings
Andrea

LenA sa...

Alla dessa möten och bedömmningar oftast till ingen nytta, eller hur!
Men vad gör det när postlådan är fylld med omtanke från vänner!
Som du vet har jag varit fullt sysselsatt dom senaste dagarna och inte hunnit kommentera men nu har jag iallafall lyssnat på Lundell och han hamnar helt klart bland mina favoriter.
Kram, Lena

lk46 sa...

hallojsan vännen!
ja du, FK dem kan man bli galen på, men skönt att de insåg att du inte kan göra så mycket annat än vänta på att gipsen kommer av!
Så fint du fått, jillar kortet, kul med annat än M: & H: om du förstår!
Har suttit på balkongen en stund och ätit mellanmål!
Ha det bäst min vän!
Kramizar Lene
PS: Paket har kommit men jag kan inte hämta det förrän imorgon då min son har min bil!

Gertrud sa...

Vilket häftigt och annorlunda kort du har fått. Kul med lite andra stämplar. Jag tycker att din blogg är jättesnygg. Jag ska prova med ditt tips vid nästa inlägg. Kram kompis och var rädd om dej. Gertrud

Ellis sa...

Vilket läckert kort du fick och en stämpel dessutom! =)
Undrar om inte en de som har Stitchy stamps är med i samma kortgrupp som jag är med i! =)
Kramar, Elenor

Cattis sa...

Hej där vännen:) Åh vad fin din blogg har blivit och fjärilar är det på den med ;)
Kortet du fått är jättefint och stämpeln var ju jättefin och lite annorlunda.
Ja du försäkringskassan är det ju inte alltid så roligt att ha att göra med, tyvärr..
Skönt för dig att du inte har så mycket värk längre..
Ja idag kan man ju säga att man har njutit rejält av vädret har ju varit hur härligt som helst, får gärna vara detsamma imorgon:)
Var rädd om dig nu och ha det så gott / Kram kram