torsdag 15 april 2010

Operation dammsugning av hårddisken

är inledd. Eftersom jag inte har något nytt att visa er, så dammsuger jag nu disken efter sånt jag inte har bloggat om innan. Jag har hittat några kort, som är gjorda innan dagen " handledsbrott"! Några saker har jag kommit ihåg att fotografera innan jag har skickat dom. Det glömmer jag för det mesta.
Här kommer i alla fall några sidor ur det album jag gjorde till min kära brevvän Brittis, till hennes födelsedag i mars. Lite fotografier på hennes kära barnbarn Thea.






Beskrivningen till detta album hittade jag på nätet någonstans. Sidorna har 2"dörrar",som man öppnar. På insidan är det meningen att man ska kunna skriva lite journaling. Hela albumet bestod av 3-4 sådana här dörrsidor och jag vet att det blev mycket uppskattat.
Vill önska er en solig och bra dag.
Många kramar från

12 kommentarer:

Maria sa...

Helt enkelt underbart.
Tackar för alla tips och ideer du delar med dej.
Tänkte testa det där eselkortet som du länkat till från youtube.
Men just nu så skiner solen och det är en del trädgårdsbestyr som lockar :)
Ha det underbart i solen.
Maria

LenA sa...

Helt underbart...finner inte ord,
sitter bara (med öppen mun) och njuter!

Idag är det J:s tur att hålla sängen varm, fast jag tror nog att jag också snart får luta mig en stund igen! Men det går åt rätt håll känner jag iallafall!

Ha det gott!
Kram, Lena

Andrea sa...

Oh Lena, it`s a very great album! Love it! Wonderful color from the paper and so nice picture! Thanks!
Hugs and Kisses
Andrea

Britt-Inger sa...

Underbart album du gjort :) Förstår att hon blev glad över detta :)
Håller på med ett projekt som liknar detta lite, men det blir nog färdigt till hösten ;) för det känns att våren vill något annat och inte sitta i pysselrum ;)
Ha det gott så länge.
Kramar.

Ellis sa...

Vad fint det är, kul att se lite annorlunda saker! =)
Kramar

Busan sa...

Vilket fint album du har gjort och vilken söt liten tjej på fotot!!! :) Har sagt det innan och är rädd att bli tjatig men du är så duktig!!! Jättekul att du kan visa sånt du inte hunnit med innan för det är ju så fint ögongodis. :)
Hoppas allt är så bra det bara går med dig idag och hoppas du får en trevlig helg! Krya på dig!
Varma vår-kramar
Busan

Busan sa...

Glömde... provade spelet i din förra länk och är rädd att det där kan vara beroendeframkallande... hi hi... men svårt tyckte jag det var!!! ;)

Fler kramar! :)
Busan

Gertrud sa...

Hej hopp från mej. Vilken tur att du dammsuger så vi fick se detta bedårande album. Här hinns det inte pysslas så mycket. Just nu är det ett par konfirmationskort som ska bli färdiga. Men det blir nog bra. Ha det bra kompis, kram Gertrud

Pernol sa...

Åååå vilket gulligt album!!! Det är tur att du dammsuger så att vi får se sånt här fint och inspireras av.

Ha en underbar helg!
kramis Pernilla

lk46 sa...

ÅH Lena, ett sånt underbart album! Du är så duktig på detta med album/böcker! JAG måste åka till dig och få lära mig, det är nämlig en dröm jag har att göra något sånt!
Kramizar från Lene

Lena B E sa...

Åååååh så superfint album!! :)
Så många fina detaljer och snygga papper.
Tro jag det att hon uppskattade detta. Det är ju helt underbart!!
Så himla söt liten flicka det är på korten!! :)
Ha det så bra vännen!
Kramar från Lena

frubards pysselkök sa...

Jag säger bara WOW! Du är ju helt fantastisk... Underbara papper och dekorationer. Om du bodde närmare skulle jag komma och gå kurs hos dej...
Skulle tro att mottagaren verkligen uppskattade denna gåva.

Kram till dej // Kikki