onsdag 28 april 2010

Onsdag

men det är inte en helt vanlig onsdag, utan en mycket speciell sådan. Kära vännen LenA fyller år idag. (tror det är 25) Grattis Lena, Hurra,Hurra,Hurra,Hurra. Hoppas att du får en trevlig dag med mycket gott fika.

Jag har gjort ett kort som jag faktiskt är riktigt nöjd med.






bilderna har jag hittat på nätet. Fjärilarna är stämplade och urklippta. Jag köpte ett dies av Tim Holtz Alterations, de ni ser på framsidan. Så fina. De är från Sizzix och detta jag köpte innehåller även ett nyckelhål och en nyckel. Fungerade bra att stansa ut med cuttlebugen.Papper från Webster och Paper Loft "grandmas house" grattisstämpel från Repint och Det är din dag idag stämpel från Inkido.

Hoppas ni får en bra dag och att solen skiner på er. Grattis LenA

10 kommentarer:

LenA sa...

Hahaha, visst är det 25....tusen tack för uppvaktningen!
Vilket underbart kort du har gjort, vilka insidor...full av beundran! SUPERDUPER!
Köpte också en TH dies men som vanligt känns det som om det blev fel.....den med hjärta och vingar...får väl se om jag får till något!
Ha det gott och hoppas värken har släppt så du kan njuta av din frisläppta arm!

Nu ska jag fortsätta fira födelsedag,jag gillar verkligen det!
Kram, Lena

bili sa...

Jättefint kort LenA får :) Så "snitsigt" med detaljerna. Gillar insidorna och fjärilarna helt underbara. Gillar verkligen alla de sorter av dom.

bili sa...

Missuppfattade visst?? Det var två olika stycken i din blogg. Men, men ibland gör man bort sig. Gratulerar LenA jag oxå :)

Ellis sa...

Vilket underbart kort! =)
Kramar

Lena B E sa...

Wow vilket vackert kort!! Helt underbart är det vännen med bilderna, fjärilarna och "beslagen" eller vad det heter från Tim Holtz!! Och dina stämplar är så fina!! :) Superduper min vän!! Hoppas du har en härlig dag?!
Kramar från Lena

lk46 sa...

Åh Lena du har gjort det igen... överträffat dig själv i att göra underara kort! Jag älskar det!!!!
Hoppas du har kommit av med den värsta värken! Men du är envis ser jag och håller på ändå!
Var rädd om dig vännen!
Massor av kramar från lene

Pernol sa...

Ååååå vilket vackert kort!!! Du har verkligen lyckats med detta. Helt makalöst!

Hoppas du inte har alltför ont i handen.

kramis Pernilla

Cattis sa...

Kortet är sååå vackert, ja jag blir nästan andlös när jag ser dina skapelser.
Du är bara så fruktansvärt duktig på det du gör och det här kortet var absolut inget undantag..
Kanske öppna en liten butik skulle passa bra för dig:) Tänk att få stå där med alla dina skapelser och bara se dem försvinna ett efter ett, för det tror jag att de skulle gå åt som smör i solsken :)
Ha det så gott och trevlig valborg om vi inte hörs igen....
Kram kram

Petra sa...

Så snyggt kort så det är bara inte klokt. Vilket jobb du lagt ner både på framsida och insida. Du är så himla duktig.
Misstänker att du har lite scrap-tid att ta igen nu.
Kram på dig.
Petra

Busan sa...

Vilket fint kort du har gjort...WOW!!! Duktig du är!!!
Ja, hade du inte varit nöjd med detta själv vännen då vet jag inte vad... det är ju helt fantastiskt!!! :D
Hoppas så att värken snart ska gå ner så du inte har så ont längre. Men vet det kan ta tid... men hoppas det går fort!!!! Önskar dig lycka till med din träning också och håller tummar, tassar och tår för dig att du ska få tillbaka din styrka oavsett vad läkaren sa. :)
Här har jag varit bättre än på mycket länge sista dagarna och jag har kunnat följa med till vår lilla affär och handla en dag och diska lite och igår kunde jag till och med (en dag i förväg och "riktiga" kalaset är på lördag) följa med och gratta en nybliven 70-åring och det känns både ovant och så naturligt att kunna göra såna helt vanliga saker på en gång. Blev för mycket igår men känns inte som det gör något för det var något jag hoppats mycket på att klara länge så känns fantastiskt bra att det överhuvudtaget gick att genomföra.
Hoppas så du får en fin Valborg och helg med någon mysig pysselstund och kanske lite sol också. Tänker på dig än om jag är dålig på att höra av mig men nu har jag i alla fall kunnat börja lägga ut det jag gjort innan på bloggen så jag är på gång... :)
Var rädd om dig och ha det så bra du bara kan!!! *hjärta*
Varma vår-kramar
Busan