torsdag 8 april 2010

Kärt besök och ännu mer ängelpost.

Hejsan!
Ni må tro att jag haft kärt och mycket trevligt besök här idag.Ibland går tiden alldeles, alldeles för fort. Min vänner Gertrud och Lena A har varit här. Tyvärr så fick Lene förhinder. Hoppas det har gått bra för dig Lene och att du har klarat dig från kräksjukan. Vi har pratat, fikat och pysslat lite. Men tiden räcker ju inte till allt man vill. Hoppas vi får möjlighet att göra om det här snart.

Så ska jag visa er fler vackra kort som har hamnat i min låda.


Från LenA


Från Sussie



Från Cattis


Från Camilla



Från Petra


Från Lena BE.

Jag har så mycket vackert att titta på i min hylla nu. Massor av inspiration får man och pysselsugen blir man. Men bara jag får bort det här gipset, så ska här pysslas! Ha en bra helg och tack till er som förgyllt min dag.


11 kommentarer:

Gertrud sa...

Tack Lena för en jättetrevlig dag. Och tiden bara rusade iväg, som den gör när man har trevligt. Kram Gertrud

Petra sa...

Så roligt med kärt besök.
Superfina kort du fått.
Ha en skön kväll.
Kram
Petra

Lena B E sa...

Åååh vilken trevlig dag du har haft!! :)
Många jättefina påskkort har du fått också ser jag, sååå fina!! :)
Jag har också haft trevligt på 60 års "kalaset", fick många skratt och gott fika. ;)
Ha det en trevlig kväll vännen.
Kramar från Lena

Catharina sa...

SÅÅÅÅ många fina påskkort som du fått!!Du och dina vänner verkar ha haft en verkligen superdag.Synd bara att du tyckte att tiden gick så fort.Den gör visst det när man har roligt sägs det;).Ha en skön helg!
Hälsningar Catharina

LenA sa...

En toppendag! Tack Lena för att vi fick komma till dig, nu är väskan, Mirabell och jag hemma igen och det kanske jag har C att tacka för, hihihi, många svängar var det....!Hälsa och tacka!

Kram, Lena

Cattis sa...

Vad roligt med besök och pyssel med fika :) Alltid roligt och trevligt att träffa väninnor och tjattra av sig lite..
Ännu mera fina kort har du fått med, ja det lyfter ju upp dagarna med..
Var rädd om dig och ha det så gott / Kram kram

Britt-Inger sa...

Tack för dina rara kommentarer ;)
Visst är det kul med "date,r"...Har man dom i ryggraden så går man i regel och ler och mår ganska gott ;)
Ha en lugn och skön helg.
Kram, Britt-Inger

Busan sa...

Oooh vilka vackra kort du har fått!!! Det är ju så roligt och man blir ju så himla glad!!! :)
Är så kul att det gick bra för er igår men är ju så tråkigt Lene fick förhinder. Hoppas ni kan ta igen det snart!!!
Ja, ville bara titta in och säga hej! Tidningarna är så vackra och jag är så glad för dem och hoppas kunna sätta mig och börja på ett kort idag. Annars har jag ju mycket fint ändå att titta i och ett broderi också som sakta men säkert går framåt så går ju ingen nöd på mig. :) Är så glad jag lyckades göra ett till Lisan med min gubbes hjälp - ja, jag tror han motvilligt börjar bli smittad av scrapoholic-viruset... hi hi... ;)
Hoppas du får en jättemysig dag och att du har det så bra du bara kan och kryar på dig!!!
Varma vår-kramar
Busan

lk46 sa...

Hej vännen!
Åh så kul att du fått så många fina kort!!! Det är du värd!!!
Vill önska dig en trevlig helg!
Kramizar från Lene

Pernol sa...

Så kul att träffa scrapvänner! Vilka jättefina kort du har fått.

Jag vill önska dig en trevlig helg!
kramis Pernilla

Gertrud sa...

Tack för hjälpen, jag är supernöjd. Du är bäst !! Kram Gertrud