torsdag 29 april 2010

Lila kort med ny stämpel

Hej på er!
Oj, vad roligt det är att äntligen kommit igång med att pyssla lite. Helt enkelt är det inte, men ack så roligt. Jag har köpt på mig några nya stämplar och är så sugen på att få börja använda dom. Den här Magnoliastämpeln är sprillans ny. Tror inte ens att den finns att köpa här i Sverige än. Jag har köpt den genom Andrea i Tyskland. Hon har varit på någon mässa där och köpt denna till mig. Supersöt tycker jag. Många av deras nya stämplar tycker jag mycket om. Lila är inte heller så vanligt att jag använder. Men här kommer ett lila kort. Så särskilt nöjd med kortet är jag inte. färgläggningen är en katastrof,men det får ni bortse ifrån.


Även hjärtat är en Magnoliastämpel.
Jag har påbörjat ett lila kort till. Resultatet kommer i morgon.
Ha det bra!

9 kommentarer:

bili sa...

Hur söt som helst. Vacker hjärttags och så fina blommor :)

Petra sa...

O, sååå söt. Så roligt att du kan göra lite kort igen.
Kram
Petra

lk46 sa...

Jättesnyggt vännen, det ska du inte vara missnöjd med!
Jättekul att du kan börja pyssla igen, men var rädd om dig nu!
Kramizar från Lene

Catharina sa...

Superfint kort!Visst är de nya stämplarna från magnolia underbara.Ha fått en sk pånyttfödelse när det gäller dessa stämplar.Ha en superskön valborg!
Kram catharina

LenA sa...

Hmmm, igen....vad jag förstår så var väl inte upphållet så långt, även om det var med hjälp av fötterna och till viss del sambon under en tid, fniss! Skönt att du är på väg tillbaka på riktigt till scrapträsket igen!
Du ska absolut vara nöjd med ditt kort, det är hur vackert som helst, färger, dekorationer ja, allt....super!

Ha det gott!
Kram Lena

Lena B E sa...

Superfint kort vännen!! :) Åååh så söt stämpeln är och även hjärtat!! Vad är det för fel på denna färgläggning då??? Absolut ingenting vännen det är jättefint, det här ska du vara nöjd med!! :)
Lila är verkligen en härlig färg.
Ha en jättetrevlig valborgshelg!
Kramar från Lena

Camillaskreativa sa...

Åhh så fint kort, lyllos dig som har fått en splitterny stämpel. Så hilmla söt!!!Du får ha det så gott i valborg, kram kram
Camilla

Gertrud sa...

Hallo, jag säger som LenA,välkommen ner i stämpelträsket igen. Du ska veta att du har varit saknad. Du behövs med all din inspiration. Jag tycker att lila är fint. Kortet är jättefint. Ha det bra kompis, kram Gertrud ♥♥♥

Andrea sa...

Oh yes - I like it! A wonderful stamp image! And your card is so very loveley!
Hugs
Andrea