fredag 23 april 2010

Ett Krya på dig kort

Hejsan!

Så var det fredag igen då. Man blir inte så glad när man tittar ut genom fönstret. Stora, stora snöflingor faller och det är vitt i luften. Ett typiskt aprilväder.

Något nygjort har jag inte att visa er. Men ett kort jag gjorde till Inger, har jag inte bloggat om. Så här kommer det kortet.




Jag har suttit vid datorn en hel del dom senaste dagarna. Kikat runt mycket bland olika bloggar. Hittade till en blogg med en hel massa underbara bilder. Kolla denna blogg får ni se. Det finns massor med gratisbilder att hämta i den bloggen.

Så vill jag önska er alla en trevlig helg. Hoppas att vädret ändrar sig och att vi får se solen lite i helgen.

Vid tangenterna Lena. Kram




13 kommentarer:

Petra sa...

Lena, I love you! Sååå mycket fint du hittar till oss alla på nätet. Den sidan finns nu bland mina favoriter, så vackra bilder. Måste bara fixa ny färg till min skrivare först.

Underbart kort du gjort till Inger. Vilket jobb du lagt ner även på insidan. Superfint.
Kram o ha en skön helg, här regnar det för fullt.
Petra

Andrea sa...

A wonderful card - like it so much!
Great picture and all of the card is precious!
Hugs and Kisses
Andrea

LenA sa...

Hej Lena!
Kan bara hålla med Petra...vilken tur att vi har dig, inte nog med att du visar och ger inspiration med dina fina alster du fixar och donar det mesta i cyberspace också!
Tusen tack!
Kortet till Inger är ljuvligt, vilket jobb!
Ha en skön helg, jag har greppat både tummar och tår nu!
Kram Lena

Busan sa...

Vilka fina kort du har gjort - de är så romantiska!!! Och så fina blomsteruppsättningar... tusen tack för att du länkar till sidan med bilderna - ska titta in sen - tack vännen!
Och grattis till din fina ask från Inger - den är också så romantisk och gott med lite gottis... :)
Visst är det tur vi har våra karlar så vi får lite hjälp ibland men tänk om de också blir fast i detta... hur ska det gå!?! :D Ja, ja det ordnar sig nog... hi hi... men helt enormt att du lyckats skapa det ena kortet när du är gipsad - det är riktigt strongt vännen!!!
Hoppas du har det så bra du bara kan och att dagarna går fort tills gipset ska bytas eller bort. Tänker på dig. Ha en trevlig helg!
Varma vår-kramar
Busan

Lisan sa...

Du får sätt in en countdown till "gipset av". hi,hi jag förstår att du räknar dagarna. Men vvilket underbart kort. Helt fantastiskt. Sitta och kolla runt på datorn är inte heller fel. Hoppas snöandet har slutat så våren kommer tillbaka igen. Ha en bra helg, kramis från Lisan

frubards pysselkök sa...

Alltså Tjejen! Så tjusigt kort! Insidan och allt!
Tack för länken till de urläckra vintagebilderna. Den hamnade bland favoriterna direkt :-))

Ha en skön fredagskväll, för det ska jag...

Kramar till dej från mej // Kikki

Cattis sa...

Hej hej:)
Som vanligt bjuder du på så underbart vackra kort, helt bedårande:)
Sen vill jag säga att du har en såå fin hemsida, förstår inte var ni hittar alla fina bakgrunder.
Var även inne och tittade på sidan som du länkade till, jättefina bilder:) Bra att veta när det är dags att göra ett kort i vintagestil, tack tack för det :)
Sen vill jag även fråga om du har lust att dela med dig av hur du gör för att länka så som du gör?? Jag fattar inte alls, när jag ska länka till en annan sida från min blogg så kommer ju hela "www" adressen..Skulle bli så tacksam om du kanske hade tid att förklara för mig hur du gör när du får dit namnen, eller ord ;)
Hoppas du får en bra helg och att solen kommer och lyser för oss imorgon..
Var rädd om dig/ Kram kram

Lena B E sa...

Hej vännen!
Wow kortet till Inger är underbart vackert!! Kanonsnyggt helt enkelt!! :) Håller med både Petra och LenA, och lägger till I love you too, jisses vad mycket användbart du hittar på nätet! :) Ny text, bilder mm. mm. mm. det tar aldrig slut... ;) Tack för länken till bilderna, du är guld värd vännen. :)
Hoppas du har en jättehärlig helg du med! :)
Kramar från Lena

Ellis sa...

Vilket underbart kort du har gjort till henne! =)
Kramar

lk46 sa...

Så snyggt kort du gjort, jag är så förtjust i färgerna du använd!
Tack för tipset om sidan med bilder...*L* ... nu vet ju jag var jag kommer sitta idag!
Kram lene

Anette sa...

Vilket vackert kort du har gjort.

Riet sa...

Wowww Lena,what a beautiful cards,i love your images.
So gorgeous papers and colours.

Hugs Riet.xx

Gunilla/Nilla sa...

Hejsan!

Hoppas att du haft en toppenskön helg!

Vilket underbart fint kort du har gjort! Härliga färger och ett jättefint motiv!

Kram/Gunilla