måndag 5 april 2010

Annandag Påsk och vinnare är.......

God morgon på er alla bloggvänner!
Det är Annandag Påsk och dags för mig att presentera en vinnare i utmaningen.
Först och främst vill jag tacka er för alla underbara bidrag ni har förgyllt mina dagar med. Hade jag haft möjlighet så hade ni alla fått ett pris av mig.
Jag är så tacksam att det inte är jag som ska utse en vinnare av alla dessa underbara saker. Tog min sambo till hjälp och han fick dra några lotter i högen....
Jag har verkligen njutit av allt det fina ni gjort. Dessutom har jag fått öva upp vänsterhanden lite med att klippa och klistra i inlägget. Inte helt lätt alltid och en och annan ramsa som inte lämpar sig att skriva här, har det kommit. Bilder har hamnat fel och mycket har jag lyckats flytta på i datorn,hi,hi.
Men nu ska jag väl skriva det som ni väntar på antar jag......Här kommer vinnarna i utmaningen.

Först så säger jag Grattis till dagens fjärilsdrottning








som blev







Lene!



Jag har även några tröstpriser att dela ut. Sambon drog följande tröstprisvinnare...





Cattis,Camilla, Lena BE

Grattis säger jag till vinnarna och än en gång TACK för allt fint jag fått att titta på. Det har muntrat upp mina dagar mycket här. Nu när jag inget kan göra själv.

Jag vill även tacka er för allt vackert som har hamnat i min postlåda. Tack mina änglar! Ha en bra fortsättning på det som är kvar av Påskhelgen.


9 kommentarer:

Busan sa...

ETT STORT GRATTIS TILL LENE, CAMILLA, CATTIS OCH LENE BE!!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Och TUSEN TACK Lena för att du hållit i denna utmaning - den har förgyllt dagarna här med för det är så många fina bidrag som kommit in som vi andra också kunnat njuta av. *hjärta*

Vilket tålamod du har med datorn nu med vänster-handen - ja, du är helt enorm vännen!!!

Ser att du skaffat en liten katt också... riktigt söt är han!!! :)

Ha det så bra du bara kan och STORT GRATTIS OCH KRAMAR TILL DIG OCH ALLA VINNARNA!!!
Varma påsk-kramar
Busan

LenA sa...

GRATTIS till Lene och tröstprisvinnarna! TACK till dig Lena som har fixat med detta! Och man får ju vara glad för att din dator inte har gett upp för din vad jag förstår lite annorlunda hantering än vad den är van vid, hi hi hi!
Kram, Lena

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till Lene, Camilla och Cattis!!
Åååååh vann jag??? Men oj så roligt!!! Så JÄTTEGLAD jag blir!! :) JIPPIE!!! :D TACK så jättesupermycket!! :D
Tusen tack till din sambo för att han drog min lott, krama om honom ordentligt från mig vännen. ;)
Nu ska jag fira med en kopp kaffe till. Ha det så bra vännen och njut av påskens sista dag. Vi har hur tråkigt väder som helst här, det blåser och är mulet och grått. Regntungt är det också så det kommer nog en skvätt snart. Trist, men jag kan ju pyssla utan att få dåligt samvete iaf. Hi hi.
Tusen tack än en gång! :)
Massor med kramar till dig min vän
från Lena

Camillaskreativa sa...

Åhhhh så kul jag har vunnit tröstpris, så glad jag blir!!! Ska bli spännande att se vad det blir??? Tack tack! Och grattis till er andra oxå!!!
Kramar
Camilla

lk46 sa...

Åh så glad jag blir, så himla kul att jag vann! Tack söta rara Lena! Och det bästa av allt, jag får hämta det själv!!!!!
Grattis tjejerna som vann tröstprisar!!
Ha en skön dag min vän!
Kram lene

Cattis sa...

Åh vad roligt :)
Grattis grattis Lene till vinsten..
Åh vad glad jag blir att jag med får ett litet tröstpris :) vad spännande.
Grattis även till er Camilla och Lena BE :)
Tack tack Lenas sambo med förstås som "fiskade" upp mitt namn ;)
Hoppas påsken varit bra...
Kram kram

Lena B E sa...

Tusen tack igen Lena vännen både för min vinst såklart och för att du ordnade denna utmaning, det har varit så roligt och du har ju fått så många jättefina bidrag så det har varit ett rent nöje att se alla. Tusen tack vännen!! :)
Här blev det inget regn som jag trodde tidigare idag, men snön har vräkt ner så nu är det alldeles vitt på backen igen, tvi vale!! Jag hade föredragit regn som du säkert förstår. ;)
Ha det så bra vännen.
Massor med kramar från Lena

sussies sa...

Stort GRATTIS till vinsten Lene!!! Även ett stort GRATTIS till tröstprisvinnarna!!! Vilka turgummor ni är!

TACK Lena för att du fixade denna utmaning så vi har fått möjlighet att se se fina fjärilsalster! Jag fullkomligt ÄLSKAR fjärilar så detta var en fin utmaning Lena! 1000 Tack vännen!!!*kram*

Här har det varit grått och trist hela påskhelgen förutom igår då det var soldis så då fick man passa på att njuta så länge det varade. Idag har det dock både regnat och snöat om vart annat. NU vill vi ha vår här uppe oxå!!!

Varm påskkram till dig Lena från Susanne!

frubards pysselkök sa...

Ett jättestort grattis till alla ni som vann! Ni är väl värda att vinna...
Ett stort tack till dej Lena som hållit i denna utmaning, för att vi alla fått chansen att se de super, duper fina fjärilsbidragen. Och för att du varit helt suverän på att sköta datorn med "fel" hand. Hoppas att värken ska ge med sig så småningen om...

Kram // Kikki