torsdag 4 mars 2010

Stafflikort

Jag fick en beställning igår på ett kort till en man som fyller 80 år. Så var man där igen....svårt med dessa manliga kort! Hittade ett motiv jag fått av Petra, tack, nu räddade du mig!
Jag gjorde ett stafflikort.


Lite wellpapp och några skruvbrads, så tycker jag att det blev lite manligt.
Bakelsestämpeln med grattis tycker jag är lite tuff. Det är min första stämpel jag köpt från Skogstokiga. Gillar många av dessa stämplar och jag kommer säkert att köpa fler framöver.
Jag vill önska er alla en trevlig helg. Hoppas vi får se solen och att det blir dropp från taken.
Tack för alla goa kommentarer jag får. Blir så glad så!

8 kommentarer:

Lisan sa...

Ett underbart kort som du fått till. Stafli korten gillar jag starkt. Håller med att dom stämplarna är super fina.
önskar dig med en trevlig helg med mycket "dropp". Kramis från Lisan

Viddan sa...

Det kommer han säkert gilla =) Ha en trevlig helg du med! Kram, Lena

Maria sa...

Här är så mycke fint så jag lägger till dej i min inspirationslista så jag hittar tillbaka =D
Maria

Malin/Majamelon sa...

Oj så fint!! Vilka läckra detaljer =D

Ha en härlig helg!
Kram
Malin

Lena B E sa...

Verkligen snyggt & manligt vännen! Det här kortet har du gjort kanonbra!! Det kan knappast bli bättre!! Supersnyggt!!
Ha det så bra.
Kramar från Lena

LenA sa...

Härligt kort, wellpappen är verkligen pricken över i:et här tycker jag, gör det så där lagom rubust!

Din planering inför mässan verkar vara hämtad från min kalender, Magnolia ligger först här också eftersom mässan inte öppnar förrän 12.00, vi hörs närmare!

Ha en bra helg med massor av vårkänslor!

Som jag har väntat på denna fredag....ska lyssna och förhoppningsvis ta en sväng om till Playtones!

Kram

Ellis sa...

Jättebra kort, stafflikort är så tacksamma att ge bort också! =)
Kramar

Gertrud sa...

Manligare kan det inte bli, helt perfekt. Måste berätta att jag använde detta motiv till ett julkort. Gubben fick en liten tomteluva så blev det ett kul julkort till en fotboll- och golftokig man. Ditt kort är fint med det blå och bruna. Och bakelsen är pricken över iet. Kram Gertrud