fredag 5 mars 2010

Otroligt rolig och vacker vinst!

Idag kom brevbäraren och överlämnade ett paket från Lena BE. Gissa om jag blev glad?? Ja, superglad. Du är jättebra på att hitta på vinster Lena. Det här tycker jag är så vackert och jag ser fram emot att ta tag i och smycka den. Det var jättefina papper från Webster med och så underbara dekoratoner, Tack!
Lite bilder från vinsten lånade hos Nettans.





Jag fick också ett jättefint tags som Lena har gjort, Tack för det,så fint!




Jag hittade en så fin skiss hos Kort i Fokus .Det är en månadsutmaning i deras blogg.

Jag gjorde ett kort efter skissen. Väldigt rosa blev det!


I går kom det ett dekorationspaket från Scrap Lagret. Det fanns mycket fint i det och några av sakerna har jag använt på detta kortet.
Underbara blommor och pärlswirls med söta små rosa rosor.
Ha en bra fortsättning på dagen.

Svar på några frågor:
Kanterna på det rosa pappret har jag klippt med en mönstersax och sedan chalkat lite på kanten. Stämpel är en hÄngelstämpel. En av de nya som nyligen släpptes i hÄngla butiken.

9 kommentarer:

Gertrud sa...

Återigen grattis till din vinst. Det ska bli spännande att se vad du gör för fint av allt detta. Kul ! Vilket gulligt kort du har gjort, stämpeln är söt. Har du klippt eller rivit kanterna på det rosa pappret? Och jag ser att du har använt fina blomknoppar, det måste jag köpa nästa helg. Vi hörs kompis, ikväll blir det Dans, ja på TV förstås.Kram Gertrud

Pernol sa...

Grattis till din vinst!!!

Vilket jättesött kort!!! :) Skissen var ju fin.

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Cattis sa...

Grattis grattis till vinsten, vad roligt :)
Ska bli jättekul att se när du fått den färdig..
Kortet som du gjort av skissen var ju jättesött, jag gillar verkligen alla dina fina blomarrangemang.
Känner att jag skulle behöva köpa på ming en punch så jag kan gör blad själv...
Önskar dig en trevlig helg,
Kram kram

frubards pysselkök sa...

Ja, vissa ska då ha turen att vinna!!11 Nä, du är verkligen värd vinsten... Säkert blir det mycket fint av vinsten att visa i bloggen..
Och vilket fint kort du gjort efter skissen. Så läcker kanten på det rosa pappret var....

Kram // Kikki

Lena B E sa...

Wow så fint kort du gjort efter den fina skissen, kortet är jättesött. Vad är det där för stämpel, en hängla? Den har jag inte sett förr. (tror jag)
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

LenA sa...

Undrar vad det ska bli för fint av denna vinst.....väntar med spänning!

Kortet är superfint så läckra detaljer och kanten....snyggt...hm, är den klippt mån tro!???

Ha en fortsatt skön helg, hoppas solen lyser på dig!
Kram

lk46 sa...

Hej vännen!
Ja det kan man bara grattulera till och vänta med spänning!
Underbart kort har du skapat!
Ha en härlig dag imorgon!
kram lene

Petra sa...

Men vilket fint kort du gjort. Härliga färger och jättesöt stämpel. Kul att du ville vara med i månadsutmaningen.
Kram
Petra

Lisan sa...

Grattis än en gång till den fina vinsten! Ditt kort är lika fint som vanligt. hÄngla motiven är så himla söta.
Hoppas att du haft en bra helg. Kramis från Lisan