onsdag 3 mars 2010

Mitt nya lyckonr...26

Hej på er!

Åh, vad glad jag känner mig idag. Såg för en stund sedan att jag vunnit hos Lena BE i hennes färgutmaning. Heja! Vilket fint pris sedan.,,åh så roligt.
Dessutom skiner solen för fullt ute. Har suttit ute på balkongen en stund och till och med torkat årets första tvätt ute. Härligt!
Jag fick även ett paket från Grodans idag. Handlade man för 100 kr hos henne så fick man en inträdesbiljett till mässan i Borås. En bra affär och jag är numera ägare till en inträdesbiljett. Ska bli så roligt att få besöka en mässa igen. Jag ska få träffa Gertrud igen och detta gör mig så glad. Är ni fler som ska på mässan i Borås nästa helg? Skulle vara roligt att få heja på några bloggvänner.

Tack till alla tips jag fått till innehåll i min bok. Jag har döpt den till "Lycka" och den ska innehålla tankar, ordspråk, kloka ord, sånt som gör mig glad. En bok att ta fram ibland och läsa i, dagar då inte alls känns så roligt.
Är lite pyssel med det här, men roligt och sånt jag gillar bäst att hålla på med.
Så just nu blir det inte så mycket nytt gjort att visa upp här.
Gjorde ett kort till rara Sussie för ett tag sedan, med en av mina nyaste hÄnglarstämplar.




Ha en fortsatt trevlig vecka och ett stort TACK till Lena.

13 kommentarer:

Viddan sa...

Så fint kort och vilken underbar bok.
Ha en bra vecka!
//Lena

Petra sa...

Ett vackert kort du gjort.
Grattis till vinsten inne hos Lena.
Jättekul att du vann!
Kram
Petra

Gertrud sa...

Grattis Lena till vinsten, så roligt. Jag är så glad för din skull. Ett jättefint kort du har gjort, en söt stämpel.Snyggt med den rosa cirkeln som du satt bakom. Jag har också fått min biljett idag och det hade ju varit hur kul som att få träffa några bloggare där uppe. Kram Gertrud

KatarinaR sa...

Sött kort med underbar stämpel!
Fint med alla blommorna nere i hörnet!

Rosis Stöberseite sa...

Vilka vackra kort som den färgkombination das mig och allt passar ihop.
Greeting
Rosi

Ellis sa...

Grattis till vinsten! =)
Fint kort, ska posta lite kort imorgon som ska iväg till swaps i USA! =) Visar dem när de har anlänt till sina mottagare!
Kramar

frubards pysselkök sa...

Hej!
Grattis till din vinst hos Lena BE!
Det är du väl värd...
Vilket superfint kort du gjort, och vad snyggt med blommorna i hörnet. Ha det så gott!

Kram // Kikki

Lena B E sa...

Jättefint kort du gjort vännen!! Dina blombuketter blir bara finare och finare!!
Jag måste nog börja öva jag med på dom, särskilt nu när jag ser vad fina dina blir så blir jag så sugen på att få mina lika vackra!!
Hoppas du har det bra idag och att du har sol idag med. Det har jag, jippie!! :D
Kramar från Lena

Marte sa...

Hei Lena!
Først - tusen takk for en utrolig koselig kommentar i min blogg! Det setter jeg veldig stor pris på!
Så, er jeg veldig glad for at du gjorde det, så jeg fant tilbake til bloggen din. SÅ mye lekkert du lager, både i oppsett, farger og dekorasjoner..! Dessuten har du er nydelig blogg med søte farger, her skal jeg kose meg lenge! :)
Ha en koselig dag, gode tanker og klem fra Marte

Andrea sa...

Lena, a very wonderful card! A nice image and the details are so great!
Hugs and Kisses
Andrea

Camillaskreativa sa...

Grattis till vinsten!! Åhh ett så sött kort så ljuvligt. Så roligt att få gå på mässa. Här i krokarna där jag bor finns det minsann inga... snyft...eller jo jag har ju växjö som närmast, men de har inga nu!! Såg på Svensk scrapbooking att de har mässa i Karlstad, vill oxå gå...
Ha det allra bäst nu!
Kramar
Camilla

LenA sa...

Jättemycke GRATTIS till den fina vinsten, du är verkligen värd den!

Härligt kort du gjort och jag håller verkligen med om att dina buketter är något utöver det vanliga, super!

Här har du en som absolut ska till Borås, kul om vi kunde ses!

Så mycket tid jag trodde att jag skule få "över" tll pyssel och datanärvaro nu när jag är arbetslös, men oj vad jag bedrog mig! Dagarna bara rusar iväg och jag hänger med så gott det går!
Ha det gott så kan vi väl försöka ses i Borås!
Kram

Lisan sa...

Ett super Grattis till dig. Du är väl värd första priset. Så fina saker som du gär och så givmild och allt så jag säger bara Grattis vännen.
Sen en blijett till Borås med, men oj så skoj. Är det inte i Borås som den stora fina Magnolia butiken ligger. hade jag kommit in i den butiken hade dom fått hämta polisen för att få ut mig. Jag hade nog tappat andan av att se på allt fint. Ibland dagdrömmer jag mig bort på nätet när jag kollar i deras butik där.
Kul att Gertrud med kommer upp till dig. Hoppas ni får super tevligt. ha det så bra vännen. Kramis från Lisan