måndag 8 mars 2010

Ladder Blank

Hejsan!
Måndag igen och helgerna bara rusar fram tycker jag.
Jag har nu gjort färdig vinsten som jag vann hos Lena BE. Tack för denna roliga vinst Lena som gav mig några roliga timmar.
Jag har hängt upp den på väggen här i mitt pysselrum. Valde lite andra papper nu, än dom som var med i paketet.
Pappren jag använt är från Paper Loft ur serien Grandmas House. Just nu är det mina favoritpapper. Men det där växlar ju titt som tätt,ha,ha.
Här ska ni få se resultatet.

Jag har använt några dekorationer av metall. Den bruna rosen längst ner och de guldiga bladen, som jag tycker är helt underbara. Fick jag i ett dekorationspaket från Scrap Lagret förra veckan. Jag har som ni ser tänkt förvara lite tags i Laddern.
Ha en bra vecka och hoppas solen skiner på er.

14 kommentarer:

Cattis sa...

Åhh vad fin den blev :)
Håller med dig om att den bruna rosen och guldbladen är helt underbara...Metall dekorationen högst upp med är ju hur snygg som helst.
Har själv aldrig använt mig av ngt sådant men tycker att det är så fint. Så det blir väl av någon gång i framtiden;)
Hoppas du haft en bra helg, och hoppas du får en härlig vecka. Idag skiner solen såå
härligt / Kram kram

Maria sa...

Va rolig grej du altrat.
Den blev väldigt fin och den är säkert användbar.
...och Grattis till vinsten...
Maria

Pernol sa...

Åååå WOW vilken vad fint det blev!!! Dekorationerna och papperet är hur snygga som helst!

Här har vi sol och +grader. Men det blåser lite kallt!

kramis Pernilla

Lena B E sa...

Supersnygg blev den din ladder blank!!
Jag håller med Pernol, dekorationerna och papperet ÄR hur snyggt som helst!! Du gjorde helt rätt val där. :)
Ha en trevlig kväll.
Kramar från Lena

Riet sa...

Ohhh wowwww Lena,what beautiful,i love your papers and colours.

Hugs Riet.xx

LenA sa...

Åååå, så fin, som vanligt räcker inte orden riktigt till...super!
Färg, papper och dekosar helt i min smak, och vad praktiskt att förvara sina tags i!

Ha det skönt i vårsolen (fast vi har en kall morgon här, blir väl bättre fram på dan)!
Kram

frubards pysselkök sa...

Åhhhh.... så himla snyggt det blev! Och vilka underbara papper och dekorationer du använt. Det blev kanonfint.....

Kram // Kikki

lk46 sa...

Jisses så snygg den blev!!! och så underbara papper, jag kan förstå att du gillar dem!
Vill önska dig en trevlig dag min vän!
Kram lene

Ulrica... sa...

Hej tjejen!

Verkligen supersnygg! =)

Vill passa på att tipsa om att jag nu har lagt upp allt scrapgodis jag ska sälja, välkommen in & ta en titt! Du kanske hittar ngt du vill ha! ;)

Ha en bra dag, kramar Ulrica

Britt-Inger sa...

Så läcker den blev :) Härliga papper och detaljer.
Hoppas du får en bra onsdag, Lena.
Kram, Britt-Inger

Busan sa...

Hej vännen!
Tusen tack för dina värmande kommentarer - är så glad att du haft lite sol och så duktig du är - mappen är ju sååå snygg!!! Tror inte jag varit inne hos dig på jättelänge (minnet är lite kort... *rodnar*) så måste säga STORT GRATTIS till den underbara vinsten hos Lena BE!!! Är så kul att se hur du så snabbt har kunnat göra så här vackert med den och jag blir sååå sugen att själv komma igång... hi hi... Broderar just nu lite för det är lättare för mig och hoppas snart få det klart så jag kan visa det.
Allt är okej här men det tog på krafterna med sjukhuset och IKEA - men nu har jag fått tag i en jättebra genomskinlig låda att ha den fina vinsten jag vann hos dig i och andra saker också som jag är så rädd om. Så nu har jag äntligen dem vid pysselplatsen utan att katterna kan pilla på dem. :)
Hoppas du har det okej!!! Tänker på dig ofta än om jag är dålig på att höra av mig nu men hoppas så att du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen - är så härligt att se allt du skapar!!! Var rädd om dig!!!
Varma vår-kramar
Busan

Cattis sa...

Du underbara goa Lena :)
Kom hem från jobbet nu ikväll och öppnade ett paket från posten:)
Jag blev helt rörd, gud vilken fin ask jag fått av dig :) Blev såå lycklig...Den var så vacker, jaa just vacker, din blomdekoration är ju underbar, jaa hela asken...Det är första gången jag ser ngt i vintagestilen i verkligheten..Ja jag bara älskar det. Nu haglar jag bara kommentarer över dig, men du är värd varenda en och mer därtill för du är så fantastisk duktig på det du gör...Tack, tack så hemskt mycket att du ville dela med dig av dina alster till mig.. nu har du gjort min vecka :)
Innehålet i asken blev jag så glad över med, blad är ju ngt som jag inte har, har tänkt mycket de senaste dagarna på att införskaffa mig en punsch för det blir lite tråkigt om man inte har med blad när man gör ngt med blommor...
Fjärilarna var ju med så söta..
Du är guld värd Lena, tack så hemskt mycket..
Ska lägga ut bild på den imorgon så andra med får beskåda ditt mästerverk :)..Nu blir det nog natta för mig..
Kram kram

Busan sa...

Hej vännen! Ville bara säga hej och höra hur det är med dig? Saknar dig!!! Hoppas du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen. Och hoppas du får det riktigt bra i helgen - håller alla tummar, tassar och tår att ni får det helt UNDERBART!!!
Varma vår-kramar
Busan

sussies sa...

Men så VACKER den blev! Dessutom är den gjord i mina favvisfärger oxå! :-) Så kul att få ha nåt så vackert skapat framme och dessutom kunna använda den till nåt.

Hoppas du trots frakturen får en härlig söndag med sol, värme och takdropp!

Här har vi sol men tyvärr inget takdropp då det är ett par grader minus, men solen är iaf. framme och det är huvudsaken.

Ha det gott min vän, tänker på dig!!!

Stor KRAM Susanne