fredag 12 mars 2010

Äntligen fredag

Så är det då äntligen fredag. Har en helg framför mig som jag ser fram mot. I morgon bär det av till mässan i Borås. Ska bli så roligt att få träffa Gertrud igen och gå runt bland alla montrar och riktigt njuta av allt vackert som finns.
På tal om vackert. Så måste jag visa er de underbara blommor som jag fick hem i veckan. Det är Prima Ameruss Duchess Mix.


Visst är dom väl underbara?

Jag har ett par vänner som snart har sina födelsedagar. Jag håller på med att fixa lite askar och kort till dom. Inget jag kan visa upp nu och därför får jag visa er ett kort som jag gjort för ett tag sedan.

Ett bra att ha kort till någons födelsedag.
Det har ryktats om snö idag. Termometern står på 1 plusgrader nu. Så jag hoppas det blir regn istället då. Om det nu ska envisas med att komma något uppifrån.
Vill önska er alla en Trevlig Helg. Syns vi i Borås kanske?

7 kommentarer:

lk46 sa...

hej vännen!
Åh så avundsjuk jag blir på dig, jag jobbar i morgon förmiddag och får hit en tjej jag ska hjälpa på eftermiddagen. Men köp lite extra så jag känner att jag är med *L*
Ett helt underbart kort du har gjort!
Ha en trevlig helg och hälsa Gertrud!
kram lene

Marie-Louise sa...

De blommorna var verkligen snygga!! Ditt kort är också jättefint! Va skoj med mässa, hoppas du och Gertrud får en toppendag! Kram Och trevlig helg =)

Viddan sa...

Hej!
Jag åker tyvärr inte till Borås... Vilka härliga blommor! Jag gillar även att du satt en hel bunte blommor på kortet - fint!!!
Kram, Lena

LenA sa...

Sött kort och blommorna är så vackra, både de nya och dekorationen på kortet,blommor i mängder det är precis vad man behöver nu!
Min klagovisa i inlägget gjorde susen....det har slutat snöa, kanske man ska ta en sväng och titta till snödropparna!

Drar mig mot cafeterian vid 13.00 tiden imorgon,du kan väl hålla utkik, jag har ju bara ditt barndomskort att gå på så det kan bli lite svårt, fniss!

Ha det bra och hoppas vi ses!
Kram

LenA sa...

Tusen tack vännen, nu är det fixat!
Kram

Lena B E sa...

Ja visst är dom underbara de där blommorna!! Sååå vackra!! Jag älskar dom. :)
Åh så fint kort du gjort, det är riktigt sommarfint, jättejättefint!! :)
Du får hälsa så mycket till Gertrud och Lena om du träffar henne. Och andra med som du träffar där!! Ha så jätteoligt imorgon vännen! Ha roligt åt mig med. ;) Det är synd att det ska vara så långt till allt roligt som sker, för annars hade vi kanske träffats om jag nu inte valt att åka till Vännäs förstås, dit jag fick en vip inbjudan.
Nej nu ska jag uppdatera min blogg med nåt. Vi hörs vännen. Ha det så bra. Kramar från Lena

Cattis sa...

Jättefint kort, och jag är ju en riktig beundrare till dina blomarrangemang, sen har du ju dessa söta fjärilarna med...
Hoppas ni får det trevligt i Borås, jag måste med försöka ge mig iväg på något sådant, skulle vara jättekul då jag aldrig varit på något..
HA det gott och hitta många ider som du kan ta med hem och dela med dig av se ;) hihi, Kram kram