onsdag 17 mars 2010

Änglar finns dom?

Ja då, det gör dom. tack mina vänner för all vacker post jag har fått. Det har kommit tårar här av all omtanke från er. Är så glad för alla goa vänner jag fått genom min hobby.
Jag skulle ljuga om jag säger att jag inte har ont. För visst värker det ordentligt i perioder, men med hjälp av värktabletter så går det. Jag är en rastlös människa och tycker om att pyssla med något jämt. Nu är det inte så mycket denna "lyxsambo" klarar av. Men tack och lov att datorn finns, där man kan förströ sig om dagarna, så inte tiden blir så dryg.
Det sas att jag ska ha gipset i 4 veckor. Nu har jag fått tid för kontrollröntgen och får väl något besked då skulle jag tro. nu har man sett hur svårt det är tvätta håret, borsta tänderna, klä på sig mm med vänster hand. Men man övar ju på saken,ha,ha. Skulle stämpla upp några motiv igår, då kom fötterna till hjälp, det funakde det med,ha,ha.
Här ska ni få se alla de vackra kort jag fått de senaste dagarna.


Från Lena A


från Lene


från Petra

från Gertrud
Fantastiskt vackra kort tjejer, ni är för goa!

7 kommentarer:

Busan sa...

Oooh så vackra kort du har fått... ja, vilka vänner... som änglar... Ville bara titta in till dig innan och berätta att det kommit ett kuvert till mig från dig idag... men att jag är så fjantig och lade det i bokhyllan oöppnat. Har nu gått och klämt försiktigt på det i någon timme och NU ska jag lägga mig och vila och öppna det och tänka på dig och allt fint jag hoppas kunna göra med stämplarna jag köpte av dig. Tack vännen för att du är så snäll och för att du gav oss möjlighet att handla hos dig!!! Och krya på dig så mycket du bara kan - förstår du har ont och hoppas så att du får tiden att gå. Om du inte kikat innan så har jag ganska många länkar i min ena blogglista om det kanske kan finnas någon sida du inte sett innan kanske... Ja, hoppas tiden går fort och att dessa fyra veckor blir några veckor då du hittar massor med nya idéer på nätet som du sedan kan förverkliga när du väl är gipsfri igen. *hjärta*
Tack för att du finns vännen!!!
Massor med krya på dig-kramar
Busan

Gertrud sa...

Vet du vad Lena, jag vet att du skulle gjort samma sak till oss. För jag vet hur omtänksam du är så det var gott att göra ett kort till dej. Dom kan säkert pigga upp din dag. Kram från Gertrud

Cattis sa...

Hej hej, vilka jättefina kort du fått, förstår att du blir berörd..
Vill passa på att tacka dig med för att du lade ut dina stämplar här och inte på Tradera :) så vi fick chans att handla av dig...
Ha det nu så gott du kan och var rädd om dig..
ps. vad bra att det gick för dig att använda fötterna till stämplingen :)..
Kram kram

LenA sa...

Håller helt och hållet med Gertrud, det är din egen omtanke om oss andra som smittar av sig!
Kram vännen, Lena

lk46 sa...

hej vännen!
kan bara instämma i de andra säger. Du är en så go och varmhjärtat person så man kan inte annat än tycka om dig! Du visar alltid omtanke om oss du för vidare den omtanke till våra hjärtan!
Ha en underbar helg vännen, jag ska åka till halmstad och hjälpa med städningen in för hus försälljningen! I sommar flyttar de ju till Värnamo!!!
massor av kramar från Lene
PS: Om nr. 1 och 2 är kvar vill jag gärna köpa dem!

Lena B E sa...

Åh så otroligt vackra kort du fått från underbara änglavänner!! :D
Jag håller helt med de andra i vad dom säger! :) Jag skämms för att jag inte orkat göra nåt till dig, men jag hoppas kunna göra nåt jag med även om det kommer lite sent. *rodnar*
Massor med kramar från Lena

Ellis sa...

Tjusiga kort du har fått, hoppas du får bra nyheter på röntgen senare!
Ha det så bra!
Kram