tisdag 16 februari 2010

Underbar överraskning

fick jag med posten idag. Rara Lena BE har skickat en helt underbar ask i blått. Hon vet allt att det är "min" färg. Tack snälla rara vännen, jag blev så glad.


Vackra blommor, pärlband, fjäril och fågel är det på den.
Så öppnar vi asken och ser vad den innehåller????


En söt liten bok, som ser ut så här


Titta så söt den är. Tack

Så har jag gjort ett kort till en liten tuffing. Oscar som fyller 9 år i mars.


Jag vet inte om jag lyckats med att få till det lite tufft. Var det jag ville i alla fall. Jag har använt lite wellpapper, en pil i chipsboard som jag virat lite koppartåd omkring, ett snöre fäst mellan två stjärnbrads och ett nyckelhål och nyckelbrads. En liten blomma med brun knapp fick komma med.

Ha det gott mina vänner.

11 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh så häftigt kort du gjort till killen!! Visst är det tufft, han kommer säkert att bli jätteglad för detta kort! :) Skateboard killar är ju tuffa, även en skateboard-hängel.
Ha en trevlig kväll vännen!
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Lena, jag förstår hur glad du blev för den jättefina asken som Lena gjort till dej. Och i dina färger! Och du har lyckats med kortet, tuffa detaljer och snygga färger. Du är bäst, kram kompis. Gertrud

Riet sa...

Ohhh Lena,what beautiful,i love your images.
So gorgeous papers and colours.

Hugs Riet.xx

frubards pysselkök sa...

Jag förstår att du tog ett glädjeskutt när du fick den underbara asken av Lena BE.
Och vilket underbart kort till 9-åringen. fräna detaljer...
Jag gillar verkligen det du gör, och lägger ut i din blogg. From nu finns du bland min bloggrunda, och därför har du en AWARD att hämta i min blogg. Hoppas att du vill ta emot den.

Kram // Kikki

Petra sa...

Så fint du fått av Lena. Så snäll hon är. Jag tycker kortet är tufft nog för en 9-åring. Söt stämpel. Har också köpt den.

Kram o ha en bra dag.
Petra

Camillaskreativa sa...

Jag tycker killkortet blev tufft och det är alltid roligt med lite detaljer som de kan upptäcka efterhand! Supersnyggt! Åh vilken härlig ask du fått från Lena, så fin den är! Ser att du oxå varit flitig med utmaningsbidrag till Lenas tävling oxå, själv har jag ju bara hunnit med två än så länge :o)
Kramar
Camilla

lk46 sa...

hej min vän!
Underbar present du fick! (Lyckliga jag har också fått, måste bara få ordning på min camera) Pojk kortet är ju underbart, det har du klarat galant!
ha en skön dag och var rädd om dig!
Kram Lene

Busan sa...

Oooh så underbart du fått av Lena BE - WOOOW!!! Så duktig hon är!!! Förstår du är glad och du är så väl värd den och jag blir så glad för din skull. Hoppas så du har en bra dag och en liten mysig pysselstund.
Varma vinter-kramar
Busan

Busan sa...

Glömde... ditt kort är JÄTTEBRA tycker jag till en kille!!! Både snyggt och coolt - vilken fantasi du har!!! :) Du är så duktig!!!
Varma vinter-kramar igen! :)
Busan

sussies sa...

Hej vännen! TACK så hjärtligt för det enormt vackra kort jag fått av dig!!! Blev så glad för omtanken och de fina orden så det föll en liten tår, tack vännen!!! Det värmer och glädjer mig oerhört mycket! :-) Det är sånt som gör att man orkar vidare fast allt kan kännas hopplöst emellanåt. Bara ÄLSKAR kortet och den stämpeln är sååå söt!!! Ska fota det snart, har bara inte hunnit ännu.

Visst är hon go, Lena BE som skickat en sån fin ask, min är oxå i blått som är en av mina favvisfärger.
Jättefint och tufft kort du gjort till killen med härliga färger och fina detaljer! Svårt att göra kort till en kille i den åldern men du har verkligen lyckats få till det perfekt!

Har varit på den 2:a stensprängningen idag och nu börjar det kännas att det är nåt som ska ut, lite grus. En stor del av den större stenen är ännu kvar men nu är den mer porös så kanske den oxå vill komma ut så småningom. Njurkatetern får jag behålla minst 3 v. till så man är säker att allt är borta och då efter en rtg.koll.

Ha det så gott vännen och en stor kram till dig från din vän Susanne!

Cattis sa...

Jättefin ask du fått, blir lite avis ;).
Kortet du gjort har du ju lyckats kanon med. Är alltid så svårt att få till bra till killar tycker jag.
Alltid lättare till det kvinnliga könet..
Kortet är jättetufft och fint.
Önskar dig en
trevlig helg / kram kram