måndag 22 februari 2010

Nästan insnöad!

Hejsan!
Vilken vinter vi har. Här har kommit massor med snö och det har fortsatt att snöa hela eftermiddagen här. Det var 20 grader kallt i morse. Har varit på sjukhuset idag och det var riktigt, riktigt jobbigt och kallt ta sig dit på morgonen. Massor med olyckor har det varit idag hörde jag på radion, skolor mm har fått stänga för rasrisken.
Jag har gjort lite saker dom senaste veckorna som har gått med posten. Här kommer lite bilder på saker jag gjort.
Kuvert med tillhörande tags till Pernilla M.





Askar




Ha en bra kväll och fortsättning på veckan.


15 kommentarer:

Viddan sa...

Vilka fina saker du hr gjort! Ha en bra vecka och var rädd om dej i snön! //Lena

Gertrud sa...

Tjosan vilken tur att du är insnöad. För då kan du bara njuta av stugvärmen och göra sådana fina saker. Och JAG är glad för jag har fått den underbara asken med alla rosor. Den är full av knappar som jag är lite rädd om. Ha det bra kompis ( det närmar sig!!) kram Gertrud

LenA sa...

Bara att konstatera att det är ett underligt klimat vi har fått med sådana ytterligheter och katastrofer överallt. Men snart är denna vintern ett minne blott och man kan njuta av sommarvärme igen....fast...ja, just nu känns det väldigt långt bort!

Men vad mycket fint du har gjort, kanske vi kan tacka det perfekta pysselvädret för att vi kan njuta och inspireras av allt detta!

Själv har jag varit ganska flitig dom senaste dagarna också, härligt nu när lusten har kommit tillbaka.

Ha det gott!
Kram Lena

Andrea sa...

Oh Lena - you make very wonderful things! Great! Luv the bag and all the great tags!
Many greetings
Andrea

Busan sa...

Åååh vad du är duktig!!! Det är så vackert och du har fått allt du visar här så underbart fint - vilken tur för alla oss som får så mycket ögongodis - känner så för att altra också nu men har lite kort jag ska försöka göra klara först.
Förstår du hade det tufft till sjukhuset igår och i detta väder... det är faktiskt så att inte ens jag längtar ut - vilken vinter!!! Hade migrän igår så var en dålig dag för oss båda men idag känns det bättre. Ska se om jag kan se lite från OS idag för gubben spelade in lite av det roligaste - vet det blev medalj i alla fall till och med igår igen... inte klokt vad duktiga de är!!!
Hoppas så du får en mycket bättre dag idag. Tänker mycket på dig än om jag är dålig på att höra av mig just nu men för oss är OS det roligaste som nästan finns så under dessa veckor har vi lite svårt att slita oss från TV:n... rodnar... Det har blivit vår semester liksom kan man säga! :)
Hoppas så du får en mysig pysselstund idag och att du har det så bra du bara kan. Så får vi hoppas detta är sista rycket nu på vintern så våren snart är på gång... den är efterlängtad nu...
Massor med krya på dig-kramar
Busan

Busan sa...

Ja du vännen, där blev det fel... hi hi... menade så klart att jag skulle se på lite från OS som är inspelat från igår... hi hi..

Massor med kramar igen!
Busan

annicka sa...

Åhh vilka underbara tags å lilla lådasken! Sååå fint alltihop!Kram kram

Zornitsa sa...

Så vackra saker du gör, riktig njutning för öga och själ. Älskar din stil :)
Låter så otäckt med olyckor och tak som rasar...
Jag längtar till att få se snödroppar

Hanna sa...

Oooohh, så mycket fint du gjort! Hoppas du har det bra trots all snö. Har tyvärr inte haft så mycket tid till pyssel och bloghoppande sista tiden, men har kollat bakåt i din blogg så jag inte missar något. Så fin din blogg är förresten. Kul att ändra om lite ibland. Tack för att du är med i mitt bloggodis :)
Kram /Hanna

Lena B E sa...

Åååh så vackert både kuvertet och tagsen är som du skickade till
Pernilla M, spetsen är superfin!!
WoOoW Askarna är ju helt underbara!!!
Du är så otroligt duktig vännen! Tusen tack igen för den jag fick, jag älskar den och är så GLAD och tacksam för den sååå, en glad och stolt ägare det är jag!! :D
Ha nu en trevlig kväller!
Kramar från Lena

Riet sa...

Ohhh wowwww Lena,what a beautiful creations,i love your images and papers.
So gorgeous colours and flowers.

Hugs Riet.xx

Ellis sa...

Vilka fina saker du har gjort! =)
Kram

Cattis sa...

Hej på dig, Som vanligt så visar du upp helt underbara saker.
Kuvertet och tagsen var kanonfina.
Har aldrig sett ett sånt kuvert förut, gillade det verklign, haha det skriver jag nog om allt..Blir väl tokig snart med allt fint man se och vill prova på.. Kanske får ta tjänstledigt på 50% så jag hinner med min hobby :)
Askarna är ju bara sååå fina med, jag avundas dig verkligen alla dina fina blomarrangemang.
Du är så duktig Lena, en fröjd för ögat att komma in till dig :)
Ha det så gott och hoppas att ni som vi har fått lite mildare väder.
Kram kram

Busan sa...

Ville bara säga hej och att jag har varit inne hos Lisan och beundrat den asken också som du gjort - den är minst lika fin som de här uppe och du är så DUKTIG!!! WOW!!! Hoppas så att du har det så bra du bara kan idag och att du snart får en mysig pysselstund igen. Här är det ju ännu mest OS men nu är det bara några dagar kvar och bra är nog det för jag börjar känna mig nöjd med allt det roliga som varit hitintills.
Ha det så bra du bara kan idag!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Pernilla sa...

Den var väldigt fin, kuvertet och tagsen.
Vill passa på att titta in och se vad du har gjort och säga trevlig helg. Imorgon bitti åker min familj och jag till Danmark och kommer hem på lördag.

Kram Pernilla